0

 

انقلاب عادت‌های کوچک (صوتی)

توضیحات

انقلاب عادت‌های کوچک: ۱۰ گام برای تغییر زندگی به وسیله عادت‌های کوچک

از تلاش‌های نافرجام برای اتخاذ عادت‌های جدید ناامید شده‌اید؟ خبر خوبی برایتان داریم. اکنون راه حل در اختیار شماست. دیمون زاهاریادس در کتاب صوتی انقلاب عادت‌های کوچک یک راهنمای گام‌به‌گام و عملی در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید تغییرات مثبت و پایداری را در زندگی خود ایجاد کنید.

بسیاری معتقدند اگر هدف بزرگ و دشواری در زندگی خود دارید، می‌توانید با خرد کردن آن هدف به اهداف کوچکتر و دستیاب‌تر، مسیر موفقیت خود را هموارتر کنید. اگر قرار است تا پایان ماه یک کتاب ۳۰۰ صفحه‌ای را بخوانید، می‌توانید با مطالعه‌ی ۱۰ صفحه از آن در هر شب، تدریجاً هدف خود را کامل کنید. اگر می‌خواهید سیگار کشیدن را از سبک زندگی خود حذف کنید، باید سیری نزولی در کاهش آن داشته باشید. قانون طلایی خرد کردن هدف بزرگ و تغییر تدریجی درباره‌ی عادت‌ها هم صدق می‌کند. دیمون زاهاریادس (Damon Zahariades) در کتاب صوتی انقلاب عادت‌های اتمی (Small Habits Revolution) به شما کمک می‌کند که سبک زندگی‌تان را تغییر دهید. با قدم‌های بزرگ و اساسی؟ نه! بلکه از طریق ایجاد و اصلاح عادت‌های کوچک.

بیشتر مردم وقتی سعی می‌کنند عادات جدیدی را در سبک زندگی خود بگنجانند، شکست می‌خورند. بسیاری از آن‌ها حتی از انگیزه‌ی کافی و اراده‌ی لازم هم برخوردارند. اما عادت‌های جدید در زندگی‌شان ریشه نمی‌گیرند و دیر یا زود (معمولاً زود) رها و فراموش می‌شوند. فکر می‌کنید مشکل از کجاست؟ دیمون زاهاریادس نه‌تنها به این پرسش پاسخ می‌دهد، بلکه راهکار عملی و آسانی را برای آن پیشنهاد می‌کند: برداشتن قدم‌های کوچک.

این روش مؤثر و آزمایش‌شده به‌تفصیل در کتاب صوتی انقلاب عادت‌های کوچک شرح داده شده است: ۱۰ گام برای تغییر زندگی به‌وسیله‌ی عادت‌های کوچک! دیمون زاهاریادس در سراسر این کتاب صوتی از مثال‌هایی برای روشن کردن مقصود و مفهوم مدنظر خود استفاده می‌کند. اگر تنها چند دقیقه در روز برای شنیدن این اثر زمان بگذارید، می‌توانید عاداتی ایجاد کنید که نتایج درخشانی را در پی خواهند داشت. نتایجی همچون: افزایش سلامتی، اعتماد به نفس بیشتر، بهره‌وری بهبودیافته، روابط قوی‌تر، و در نهایت: یک سبک زندگی رضایت‌بخش‌تر.

  • روش صحیح استفاده از پاداش برای ایجاد تغییر عادت
  • چرا نه اراده و نه انگیزه به شما در ایجاد عادات خوب کمک نمی‌کند
  • اولین قدم حیاتی به سمت تغییر عادت مثبت
  • یک راه ساده برای نظارت بر پیشرفت خود در هنگام اتخاذ عادات جدید
  • چگونه تضمین کنیم که عادت‌های جدید باقی می‌مانند؟
  • ۷ تاکتیک ساده برای غلبه بر مقاومت داخلی

این موارد تنها عناوین بخش‌هایی از کتاب صوتی انقلاب عادت‌های کوچک است که سمانه احمدزاده آن را ترجمه کرده است. این اثر را که به همت نشر صوتی مؤسسه‌ی فرهنگی کتاب یاران فناور و انتشارات اندیشه‌ی آگاه تهیه و منتشر شده است، با صدای پیمان شیخی می‌شنوید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

دیمون زاهاریادس
مترجم: سمانه احمدزاده

گوینده

پیمان شیخی

حجم (مگ)

223

مدت زمان (دقیقه)

245

دیدگاهی دارید؟