0

 

انگشت جادویی و داستان آسانسور بزرگ شیشه ای (صوتی)

توضیحات

حواستان باشد دختری هشت ساله در همین حوالی زندگی می‌کند که برخلاف ظاهرش که شبیه دیگر بچه‌هاست، یک قدرت اسرارآمیز دارد و هر زمان که کسی او را اذیت کند و باعث عصبانیتش شود، به طور ناخواسته انگشت جادویی‌اش فعال می‌شود و معلوم نیست جه بلایی سر افرادی بیاید که نزدیک او هستند. اگر می‌خواهید بدانید که این دختربچه کیست باید قصه‌اش را در کتاب صوتی انگشت جادویی (The magic finger) بشنوید.

رولد دال نویسنده مشهور کودکان، داستانی تخیلی و جذاب نوشته که شما را وارد جهانی فانتزی و جادویی می‌کند و می‌توانید با گرگ‌های شکارچی آشنا شوید که به خاطر عصبانی کردن آن دختر، به پرنده تبدیل شده‌اند و حالا به جای داشتن دست و پا، بر پشت خود بال‌هایی کوچک دارند و مجبورند که در لانه پرندگان زندگی کنند. پس از این اتفاق داستان کتاب انگشت جادویی به اوج خود می‌رسد و گرگ‌ها حسابی به دردسر می‌افتند و به خاطر کارهای بد گذشته خود و شکار حیوانات، پشیمان و ناراحت می‌شوند.

داستان انگشت جادویی با زبانی طنز و هیجان انگیز قصه‌ای آموزنده برای بچه‌ها تعریف می‌کند و به آن‌ها می‌آموزد که حیوانات و طبیعت را دوست داشته باشند.

داستان آسانسور بزرگ شیشه‌ای (Charlie and the Great Glass Elevator) نیز ادامه ماجرای چارلی و کارخانه شکلات‌سازی است و ماجرا از جایی آغاز می‌شود که چارلی همراه با خانواده‌اش سوار یک آسانسور اسرارآمیز می‌شوند و آن‌ها را تا جایی بالا می‌برد که به اولین هتل فضایی جهان می‌رسند که فضانوردان در آنجا حضور دارند. پس از ورودشان به آنجا، خانواده چارلی به دلایلی مجبور می‌شوند خود را مریخی معرفی کنند و این آغاز ماجراهایی هیجان انگیز و خطرناک برایشان است.

قصه انگشت سحرآمیز در سال ۱۹۶۲ و داستان آسانسور بزرگ شیشه‌ای نیز در ۱۹۷۲ میلادی منتشر شده‌اند و بخشی از مجموعه داستان‌های عجیب آقای دال به حساب می‌آیند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

رولد دال
مترجم: علی هداوند

گوینده

هوتن شاطری پور، شهره روحی، فریبا فصیحی تاش، فرهاد اتقیایی

حجم (مگ)

259

مدت زمان (دقیقه)

280

دیدگاهی دارید؟