0

 

ان ال پی کاربردی

توضیحات

ان ال پی کاربردی  برنامه ریزی – کلامی

ان ال پی نوعی رویکرد است که بر اساس این عقیده بنا شده که همه‌ی رفتارها دارای ساختار و فرآیندی هستند که قابل جایگزینی، یادگیری، آموزش و حتی عوض شدن می‌باشند‌. ان ال پی یک فناوری خلاقانه است، که به ما اجازه می‌دهد تا افکار، ایده‌ها و اطلاعاتمان را به طریقی سازمان‌دهی کنیم تا به ما اجازه دهد به نتایجی که به نظر‌مان دست نایافتنی است، دست پیدا کنیم.

ان ال پی یک هنر و علم است که افراد را تبدیل به مردمانی فوق‌العاده می‌کند. هنر است چرا که هر کسی شخصیت منحصربه‌فردی پیدا می‌کند که با سبک و تیپ خاصی کارهایش را انجام می‌دهد، به‌طوری‌که هیچ لغتی و یا فنی نمی‌تواند آن را توصیف کند. علم است چون روش و فرآیندی است که به‌وسیله‌ی آن الگوهایی را که افراد ممتاز در هر زمینه‌ی شغلی برای دستیابی به نتایج خارق‌العاده به‌کار برده‌اند، کشف می‌کند. این فرآیند بنام فرآیند مدل‌سازی و الگوبرداری نامیده می‌شود.

فنون و مهارت‌هایی که بدین‌وسیله کشف می‌شوند به‌طور گسترده‌ای در مراکز مشاوره، تعلیم و تربیت و کسب‌وکار مورداستفاده قرار می‌گیرد تا ارتباطات مؤثرتر و یادگیری و رشد و ارتقا سریع‌تر اتفاق بیافتد. آیا تاکنون کاری را به نحو احسنت و تمام و کمال انجام داده‌اید به‌طوری‌که پس از اتمام آن نفس راحتی کشیده‌اید؟ آیا مواقعی در زندگی‌تان پیش‌آمده که کاملاً‌ از کاری که انجام داده‌اید احساس خوشحالی کنید و خودتان هم متوجه نشوید که چگونه این اتفاق رخ داده است؟ ان ال پی به شما نشان می‌دهد که چگونه موفقیت‌های خود را درک و مدل‌سازی کنید؛ بنابراین شما می‌توانید لحظات بیشمار دیگری مثل آن لحظات برای خودتان خلق کنید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

نیل شاه

مترجم

کيوان سپانلو

حجم (مگ)

45

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

شماره کتابشناسی ملی 5204361
سرشناسه شاه، نیل
Shah, Neil
عنوان و نام پدیدآور ان‌ال‌پی کاربردی (برنامه‌ریزی عصبی – کلامی)/ نویسنده نیل شاه؛ مترجم کیوان سپانلو؛ ویراستار شعبانعلی کوهستانی.
مشخصات نشر تهران: نوآوران سینا، 1397.
مشخصات ظاهری 237 ص..م‌س 21/514/5 ؛
وضعیت فهرست نویسی فاپا
یادداشت عنوان اصلی: NLP : neurolinguistic programming :a practical guide, 2011.
موضوع برنامه‌ریزی روانی و زبانی — به زبان ساده
Neurolinguistic programming — Popular works
شناسه افزوده سپانلو، کیوان‌، – ، مترجم
رده بندی کنگره BF637 /ب4ش15 1397
رده بندی دیویی 158/9
اطلاعات رکورد کتابشناسی فاپا

تعداد صفحات

292

دیدگاهی دارید؟