0

 

اولین تماس تلفنی از بهشت (صوتی)

توضیحات

میچ آلبوم (Mitch Albom) یگانه منادی عشق و دوستی و برادری در ادبیات امروز جهان است. نگاه انسانی و حساسیت شگفت‌انگیز وی نسبت به رنج‌های آدمی، در تمام آثاری که نوشته بارز و مشخص است. کتاب‌های میچ آلبوم سرشار از معنویتی زیبا و امیدبخش‌اند که باور به امکان رستگاری را به دل مخاطب القا می‌کنند؛ با وجود این، او در ترسیم دشواری‌ها و نومیدی‌ها و سرخوردگی‌ها نیز همان‌قدر مهارت دارد که در تصویر کردن ایمان و امید و عشق. این امر خصوصاً با تأمل در رمان اولین تماس تلفنی از بهشت (The first phone call from heaven) روشن می‌شود.

در این کتاب با زندگی مردم شهر کلدواتر (در نزدیکی دریاچه میشیگان) آشنا می‌شوید، که روزی از روزها با تماس‌هایی مشکوک و غریب به تلفن‌هایشان مواجه می‌شوند: تماس‌هایی از بهشت! عجیب است، نه؟ اما به نظر واقعی است. بسیاری از اهالی شهر قویاً تأکید دارند که به وسیله‌ی این تماس‌ها با عزیزان درگذشته‌ی خود گفتگو کرده‌اند، و در این باره هیچ تردیدی ندارند. همین ادعاها کافی است که شهر کلدواتر به مرکز توجه تمام جهان تبدیل شود. با این حال، این امکان نیز هست که تمام این مسائل جز حقه و کلکی کثیف برای سوءاستفاده از باورهای مذهبی مردم نباشد. برای فهم حقیقت ماجرا، باید تا آخر کتاب با آلبوم همراه شوید…

کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت در نوع خود اثری متفاوت است. درونمایه‌ی مذهبی آن، در پیوند با تحلیل‌های روانشناختی نویسنده از کاراکترهای داستان، به علاوه‌ی فضا و لحن خیال‌آمیز کتاب، نسبت دادن آن را به یک ژانر خاص دشوار کرده است. آنچه مسلم است، این است که این رمان پرفروش، بی‌تردید از بهترین آثار نویسنده‌ به شمار می‌رود.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

میچ آلبوم
مترجم: مریم اصغرپور

گوینده

شهره روحی، هوتن شاطری پور، فریبا فصیحی تاش، فرهاد اتقیایی، نسترن حسنی

حجم (مگ)

423

مدت زمان (دقیقه)

570

دیدگاهی دارید؟