0

 

این منم که رهایت می‌کنم (صوتی)

توضیحات

چگونه می‌توان با دردها و رنج‌ها خداحافظی کرد و آمادگی لازم برای رویارویی با آن‌ها را داشت؟ این حقیقت را که زندگی ترکیبی از رنج و زیبایی است، شاید تابه‌حال بارها از زبان افراد مختلف شنیده باشید. درواقع عشق و جدایی باهم وجود دارند و همه در زندگی هر دو را تجربه کرده‌اند. زمانی که یک دلبستگی را رها می‌کنیم، کنار آمدن با آن کار مشکلی است و اگر آمادگی آن را نیز نداشته باشیم، شرایط بسیار دشوارتر می‌شود.

اما کتاب این منم که رهایت می‌کنم (This Is Me Letting You Go) لبخند را بر لبانتان می‌نشاند و امید را به دلتان برمی‌گرداند. هایدی پریب (Heidi Priebe) در این کتاب می‌گوید که جهان به ما یاد داده تا به هر چیزی که دوستش داریم چنگ بزنیم و تحت هیچ شرایطی رهایش نکنیم. اما این عقیده اشتباه است و تغییر جزو فرایند زیبای طبیعت و زندگی است و ما باید قدرت پذیرش آن را یاد بگیریم.

بعد از رهاکردن دلبستگی‌ها باید بتوانیم به شکل صحیحی با حالات احساسی و روانی بعد از آن کنار بیاییم و این کنار آمدن درسی است که نویسنده در کتاب «این منم که رهایت می‌کنم» به شما می‌آموزد. با شنیدن این کتاب صوتی چشمانتان به روی واقعیت باز می‌شود و یاد می‌گیرید در مواقعی که چاره‌ای نیست، شرایط یا فرد موردنظر را رها کنید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

هایدی پریب
مترجم: مریم تقدیسی

گوینده

فریبا فصیحی تاش، شهره روحی

حجم (مگ)

205

مدت زمان (دقیقه)

160

دیدگاهی دارید؟