0

 

باران سیاه – سقوط مرگبار – جلد اول (صوتی)

توضیحات

کتاب صوتی باران سیاه – سقوط مرگبار – جلد اول نوشته‌ی معین فرد، رمانی هیجان‌انگیز و علمی – تخیلی است که قهرمان آن حافظه‌ی خود را از دست داده و به دلایلی نامشخص همه‌ی انسان‌ها قصد کشتن او را دارند. قهرمان داستان در زمانه‌ای زندگی می‌کند که فجایع بزرگ، تمدن‌های انسانی را نابود کرده است.

رمان جذاب باران سیاه اولین جلد از مجموعه‌ی سقوط مرگبار محسوب می‌شود. در ابتدای این رمان، شخصیت اصلی داستان چشمانش را باز می‌کند و خود را بالای ساختمانی می‌یابد که قصد دارد خودکشی کند. او نمی‌داند چرا آن‌جاست و چرا می‌خواهد خودش را بکشد. او حتی اسمش را هم نمی‌داند! شخصیت بی‌نام داستان، منفورترین انسان روی زمین است و همه قصد کشتنش را دارند.

اما این تنها گره‌ی داستانی این مجموعه‌ نیست، بلکه دنیایی که انسان‌ها در آن حضور دارند هم تغییر کرده است. هیولای جهش یافته‌ی غول‌آسایی در آسمان پرواز می‌کند، ماسه‌ها شهرها را نابود کرده‌اند، انسان‌ها داخل پناهگاه‌ها هستند و گلوله‌ها از زندگی انسان‌ها ارزش‌ بیشتری دارد.

موجودات عجیب و هیولاها بر زمین تسلط یافته‌اند و شب‌ها پرسه می‌زنند ولی قهرمان داستان هیچ یک از این‌ها را به یاد نمی‌آورد. او بدنش آهنی است ولی نمی‌داند چرا با دیگران فرق دارد. شخصیت بی‌نام تنها یک جمله را زمزمه می‌کند: رباتی که می‌خواست انسان شود!

توضیحات تکمیلی

نویسنده

معین فرد

گوینده

حسین گودرزوند چگینی، طاهره زوار، زهرا زوار

حجم (مگ)

1004

مدت زمان (دقیقه)

1160

دیدگاهی دارید؟