0

 

بانک تست فیزیک کامل کنکور تجربی میکرو طلایی گاج (جلد اول)

توضیحات

کتاب فیزیک کامل تجربی سری میکروطلایی از انتشارات گاج با هدف آموزش و ایجاد تسلط روی مطالب کنکور سراسری تالیف شده و سعی شده تمام مباحث کنکور سراسری در آن بدون کم و کاست آموزش داده شود. چیدمان فصل ها طبق کتاب درسی است، ولی برخی از مطالب نسبت به کتاب درسی کمی جابجا شده اند و دلیل این جابه جایی یادگیری بهتر مطالب و منسجم شدن درسنامه ها می باشد.

در فهرست این کتاب هر فصل به چند موضوع اصلی تقسیم شده است. لحن غالب کتاب رسمی است ولی جملاتی صمیمی نیز در هر صفحه وجود دارد که باعث می شود دانش آموزان ارتباط بهتری با کتاب برقرار کنند. کتاب فیزیک کامل تجربی میکرو طلایی گاج دو جلدی است. جلد اول شامل بانک تست و پاسخنامه تشریحی و جلد دوم شامل درسنامه می باشد.

در ادامه به بررسی کتاب دو جلدی فیزیک تجربی میکرو طلایی اثر امیر حسن محمد پور، علیرضا سلیمانی و هادی حمزه پور می پردازیم.

سایز و فونت نوشته های کتاب فیزیک کامل تجربی گاج خوب انتخاب شده اند و برای هر عنوان از فونتی خاص استفاده شده است. به طور مثال فونت مورد استفاده برای جملات آموزشی با فونت جملات صمیمی متفاوت است. صفحات کتاب به دلیل استفاده از کاغذ کاهی و رنگ های مشکی و آبی بسیار کسل کننده اند و هیچ جذابیت ظاهری نیز در صفحات وجود ندارد.

طرح روی جلد کتاب جذاب است، اما چون روی جلد کتاب های دیگر این انتشارات از همین طرح استفاده شده، تکراری می باشد. نمودارها و تصاویر مختلف نیز دقیق و بی اشکال ترسیم شده اند.

حجم کتاب فیزیک رشته تجربی سری میکرو طلایی گاج نسبت به محتوایی که در آن ارائه شده، معقول است و بهتر است دانش آموزان از این کتاب به عنوان مکمل جزوۀ دبیر مدرسه برای یادگیری بهتر مطالب و نکات تستی استفاده کنند. بهترین زمان استفاده از کتاب در طول سال تحصیلی و پا به پای دبیر مدرسه است، زیرا می تواند مطالب جا مانده یا بیان نشده در کلاس درسی را پوشش دهد.

جلد اول کتاب دارای ۳۸۰۰ تست و ۸۰۰ صفحه می باشد و جلد دوم نیز حجم ۳۸۱ صفحه ای دارد. در بررسی اولیه کتاب غلط املایی و علمی خاصی به چشم نمی خورد.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

هادی حمزه پور
امیر حسن محمدپور
علیرضا سلیمانی

تعداد صفحات

799

حجم (مگ)

846

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟