0

 

بانک نهایی تاریخ ۳ دوازدهم

توضیحات

بانک نهایی تاریخ دوازدهم خیلی سبز از سری کتابهای بانک نهایی خیلی سبز ویژه برای دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور مقطع دوازدهم در رشته انسانی به قلم بهروز یحیی در انتشارات خیلی سبز تولید و منتشر شده است. این کتاب کمک آموزشی شامل نکات کاربردی و مختصر و مفید مطابق با کتابهای درسی جدید به‌همراه پرسش تشریحی استاندارد و آزمون‌های نمونه امتحانی به‌انضمام پاسخنامه تشریحی کلیه سوالات موجود در کتاب می باشد. از ویژگی‌های مهم کتاب بانک نهایی تاریخ دوازدهم خیلی سبز طبقه‌بندی مناسب مطالب درس تاریخ رشته انسانی در قالب ۱۲ درس و ۸۴۷ سوال تشریحی به همراه آزمون‌های استاندارد مشابه با آزمون‌‎های سراسری مدارس خرداد و شهریور ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و دی ماه ۱۴۰۱ برای موفقیت شما در آزمون‌ها و دستیابی به نمره کامل ۴۰% تاثیر معدل در کنکور سراسری است. اگر قصد خرید کتاب بانک نهایی تاریخ دوازدهم خیلی سبز از عشق کتاب را دارید مطالب زیر را از دست ندهید!

ویژگی های کتاب بانک نهایی تاریخ ۳ خیلی سبز :

۱) ویژه دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور رشته انسانی
۲) خلاصه درس کاربردی اما مختصر و مفید از مطالب کتاب درسی
۳) ارائه‌ی نمونه سوالات استاندارد از درس به درس کتاب شامل ۸۴۷ سوال
۴) ارائه‌ی نمونه سوالات امتحانی و نمونه آزمون‌های طبقه‌بندی شده خرداد و شهریور ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و دی ۱۴۰۱
۵) همراه با پاسخ‌های کاملا تشریحی
۶) مطابق با آخرین تغییرات کتابهای درسی
۷) ویژه دستیابی به نمره ۲۰ در امتحانات مدارس
۸) متناسب با سطح آزمون های سراسری کشوری

تحلیل و بررسی کتاب تاریخ دوازدهم بانک نهایی خیلی سبز :

برای نمره ۲۰ در امتحانات نهایی مدارس کشوری شما نیاز به درسنامه خلاصه به همراه نمونه سوالات امتحان نهایی دارید. کتاب بانک نهایی تاریخ دوازدهم خیلی سبز با هدف تسلط شما بر محتوای کتاب های درسی و آمادگی شما برای دستیابی به نمره بیست در آزمون های سراسری مدارس کشور می باشد. در این کتاب درسنامه مختصر و مفید به همراه نمونه سوالات امتحانی و آزمونی ارائه شده و سعی شده تا هیچ نکته ای از چشم نویسنده پنهان نمانده باشد. همچنین پاسخنامه تشریحی کلیه سوالات در کتاب ارائه شده است. بخش‌های مختلف کتاب بانک نهایی تاریخ ۳ خیلی سبز به شرح زیر می باشد :

خلاصه درس: درس بخش پاسخنامه این کتاب، برای هر درس خلاصه کوتاهی از محتوای آن درس ارائه شده که مرور این بخش میتواند یادآوری خوبی از مطالب کتاب درسی باشد.

سؤالات تشریحی: این بخش شامل ۸۴۷ سوال متنوع تشریحی منطبق بر امتحان نهایی در انواع مختلف برای آمادگی در امتحانات میان ترم و پایان ترم می‌شود. این سوالات تیپ بندی‌های متنوعی را پوشش میدهد و شامل انواع سوالات آزمونی و محتوایی از متن کتاب درسی است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

بهروز یحیی

تعداد صفحات

108

حجم (مگ)

79

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟