0

 

بخواهید تا به شما داده شود (صوتی)

توضیحات

در زندگی ناگزیر با اتفاقات و افکار منفی روبه‌رو می‌شوید. گاهی ممکن است حس کنید این افکار جلوی پیشرفت شما را گرفته‌اند و از رخ دادن اتفاقات مثبت برای خود ناامید باشید. با این حال، خبر خوب این است که جهانی که در آن زندگی می‌کنیم حساب و کتاب و قوانینی دارد.

استر هیکس (Esther Hicks) و جری هیکس (Jerry Hicks) نویسندگان کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود (Ask and It is Given) خود درگیر چنین افکاری بوده‌اند تا زمانی که با بیست‌ودو قانون آبراهام آشنا شدند. آبراهام موجودی غیرفیزیکی و منبع الهام‌بخش استر و جری هیکس نویسندگان کتاب است. به بیان دیگر آبراهام استعاره‌ای از منبع قوانین زندگی شادکامانه در این جهان هستی است. بیست‌ودو قانون آبراهام فرایندهای قدرتمندی هستند که می‌توانیم از آن‌ها برای دستیابی به اهداف خود بهره ببریم.

اساس این قوانین آن است که اگر آن‌چه را نیاز داریم از کائنات طلب کنیم، پاسخ می‌گیریم. این چیزی است که برخی افراد به‌طور ذاتی می‌دانند. اما محدودیتی در توجه کائنات به خواسته‌های ما وجود ندارد و ما نیز می‌توانیم از قوانین آبراهام برای رسیدن به آن‌چه لیاقتش را داریم، استفاده کنیم. بدین شکل، همه آن‌چه تاکنون می‌خواسته‌ایم را می‌توانیم با درک درست از قوانین حاکم بر جهان به‌دست آوریم. شادکامی حق همه است.

به‌طور خلاصه، در کتاب صوتی بخواهید تا به شما داده شود متوجه خواهید شد که همه امور شما از روابط، وضعیت سلامتی، مسائل مالی، حرفه‌ای و غیره تحت‌تاثیر قوانینی جهانی‌اند که بر زمان و مکان ما حاکم هستند و در مقابل قوانینی را خواهید آموخت که به شما برای قرار گرفتن در مسیر اتفاقات مثبت کمک می‌کنند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

استر هیکس، جری هیکس
مترجم: پویا پوراحمد

گوینده

سامره فضلی

حجم (مگ)

614

مدت زمان (دقیقه)

430

دیدگاهی دارید؟