0

 

برو به دستش بیار: درس‌هایی برای زندگی و تجارت (صوتی)

توضیحات

با ریچارد برانسون، کارآفرین و بنیان‌گذار شرکت هواپیمایی ویرجین، در کتاب صوتی برو به دستش بیار همراه شوید و به زندگی پرچالش، سختی‌ها و موانعی گوش بسپارید که او با همت فراوان پشت سر گذاشته است. این اثر شگفت‌انگیز یک پیام مهم برای مخاطبین خود در سراسر جهان دارد: نترسید و دست به کار شوید… گفتنی‌ست این کتاب الهام‌بخش میلیون‌ها نفر در سراسر جهان قرار گرفته است.

همه‌ی ماجرایی که شروع کتاب صوتی برو به دستش بیار (Screw it, let’s do it) را رقم زد، از آن‌جایی آغاز شد که ریچارد برانسون (Richard Branson) سال‌ها پیش از آن‌ که به نویسنده‌ای نام‌آشنا و ثروتمند تبدیل شود، همراه با همسرش به جزیره‌ی «نِکِر» سفر کرده بود. این مکان به قدری زیبا و افسانه‌ای در نظر او جلوه کرد که همانجا در دل خود تصمیم گرفت روزی صاحب این جزیره شود. تصمیمی که اگر آن را بر زبان می‌راند و بلند بیان می‌کرد، احتمالاً مورد تمسخر دیگران قرار می‌گرفت. این تصمیم چهل سال بعد محقق شد. اما چگونه؟ با این کتاب صوتی همراه شوید و به پستی و بلندی‌ها و تلاش‌هایی گوش بسپارید که برانسون برای عملی شدن آرزویش متحمل آن شد.

همه‌ی ما آرزوها، رویا و خواسته‌هایی در دل می‌پرورانیم که گاهی در نظر خودمان نیز دست‌نیافتنی هستند و جرأت فکر کردن به آن را نداریم. گویی که ترس شکست نه تنها قدرت گام برداشتن و تلاش برای رسیدن به آن هدف را از ما گرفته، بلکه حتی به ما این اجازه را نمی‌دهد که به آن فکر کنیم. اما اگر این امکان وجود داشته باشد که بتوانیم ترس‌های ویران‌کننده را از خود دور کنیم و با قلبی مطمئن پیش برویم، چه؟

ریچارد برانسون در این کتاب شنیدنی برای ما روایت می‌کند که درست از همان لحظه که با خود تصمیم گرفت صاحب جزیره شود، همه چیز برایش دگرگون شد. او تلاش کرد تا با به‌کارگیری ساده‌ترین راهکارها به هدف نهایی خود برسد و در نهایت این راه‌حل‌ها کارگر افتادند. حالا او این راهکارها را در کتاب برو به دستش بیار گرد هم آورده و با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. راهنمایی عالی و کاربردی برای کسانی که می‌خواهند طبق یک برنامه‌ی اصولی به هدف خود دست یابند. و خب، چه کسی‌ست که نخواهد به هدفش برسد؟…

توضیحات تکمیلی

نویسنده

ریچارد برانسون
مترجم: مریم بردبار

گوینده

امیر فرحان نیا

حجم (مگ)

300

مدت زمان (دقیقه)

360

دیدگاهی دارید؟