1

 

بزن بریم برف بازی (صوتی)

توضیحات

کتاب صوتی بزن بریم برف بازی اثری آموزشی – سرگرم‌کننده از النور می است که در آن برخی از آموزه‌های ابتداییِ علوم طبیعی در قالب داستانی بامزه و شنیدنی آموزش داده شده است. گفتنی‌ست که این کتاب ذیل مجموعه‌‌ی مسائل ریاضی به انتشار می‌رسد.

ماه مارس داره به آخراش می‌رسه ولی هنوز که هنوزه خبری از برف نیست. به نظر می‌رسه که امسال بهار از همیشه زودتر سر رسیده، و این اصلاً برای تایلر کوچولوی داستان ما خبر خوبی نیست. آخه اون عاشق برف و بورانه؛ عاشق سرما و کارهایی که می‌شه تو سرما کرد. مثلاً اسکیت کردن، برف بازی و بقیه چیزا.

با این حال آدم نباید ناامید باشه. آب و هوا خیلی وقتا به طرز غافلگیرکننده‌ای یه دفعه تغییر می‌کنه. همینه که تایلر تصمیم می‌گیره لباس‌های گرمشو که شامل یه پالتو خوشگل و یه جفت دستکش گرم و نرم و یه کلاه پشمی‌ می‌شه تن کنه و از خونه بزنه بیرون، تا اگه یه وقت یکهو هوا سرد شد، بدون اینکه سرما بخوره بتونه بیرون بمونه و کیف کنه. عجیب اینکه کمی بعد هوا راستی راستی سرد می‌شه. چی بهتر از این؟ تایلر که تو پوست خودش نمی‌گنجه، به دوستش الی خبر می‌ده که احتمالاً قراره برف هم بباره! ولی الی یادش می‌ندازه که اگه برف بیاد، نهال‌هایی که تازگی با هم خریده و کاشته بودن از بین می‌رن. تایلر اینو که می‌شنوه یه کم بهم می‌ریزه. بعد می‌ره سراغ کامپیوترش تا سرچ کنه ببینه آیا راهی هست که بشه از نهال‌ها و گیا‌ه‌های باغچه در مقابل سرما حفاظت کرد یا نه. اگه همچین راهی باشه، خیلی خیلی عالی می‌شه. چون در اون صورت تایلر می‌تونه بدون عذاب وجدان از برف بازی لذت ببره!

توضیحات تکمیلی

نویسنده

النور می
مترجم: ارشام طهماسبی زاده

گوینده

محمد طالشیان، نرگس داغمه چی

حجم (مگ)

33

مدت زمان (دقیقه)

20

دیدگاهی دارید؟