0

 

بهتره با یه نفر مشورت کنی – جلد دوم (صوتی)

توضیحات

لوری گاتلیب در کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی – جلد دوم واقعیت روان‌درمانی را به تصویر می‌کشد. خرد و شوخ‌طبعی این نویسنده شما را شگفت‌زده کرده و صراحتش سوتفاهم‌های رایج را از بین خواهد برد. اثر تحسین‌شده‌ی او توسط مجله People به‌عنوان کتاب هفته برگزیده شد، نامزد جایزه‌ی گودریدز در سال ۲۰۱۹ بود و در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت.

نگاهی بی‌پرده به اتاق درمان! لوری گاتلیب، روان‌درمانگر آمریکایی در این اثر پرفروش شما را به زندگی خود دعوت می‌کند تا از نزدیک، شاهد ناگفته‌های این علم باشید. کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی – جلد دوم (Maybe You Should Talk to Someone) در قالب رمان تألیف شده اما دربرگیرنده‌ی داستان‌هایی واقعی است که هرکدام درسی برای آموختن دارند.

یکی از مباحثی که گاتلیب به آن می‌پردازد اشتباه مراجعان برای ترک زودهنگام جلسات است. او در قسمتی از کتاب می‌گوید روان‌درمانی زمانی بهترین کارکرد را دارد که افراد شروع به بهتر شدن می‌کنند، همان شرایطی که احساس اضطراب یا افسردگی کم شده و مراجعین درحال گذر از بحران‌ها هستند. این حرف به‌نظر متناقض می‌آید. مگر قرار نیست ما در بدترین لحظات زندگی به درمانگر مراجعه کنیم؟

دقت کنید که صحبت گاتلیب درباره‌ی پایان بخشیدن به جلسات است. رها کردن روان‌درمانی زمانی که شدت مشکلات زندگی روندی نزولی دارد، مانند ترک بلافاصله‌ی بیمارستان در زمانی است که پزشک بالاخره موفق به بند آوردن خونریزی شده. در این وضیعت زخم شما به‌نظر بسته می‌آید اما درمان هنوز کامل نیست چون بعید نیست که بعضی از صدمات هنوز خودشان را ظاهر نکرده باشند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

لوری گاتلیب
مترجم: نوید پدرام، مهناز بدیعی، الهه شیروانیان

گوینده

ویکتوریا براری، معین وصال، حمیدرضا بصیری، خاطره بهنام نیا، محمدرضا نجفی فرد

حجم (مگ)

313

مدت زمان (دقیقه)

330

دیدگاهی دارید؟