0

 

بهتره با یه نفر مشورت کنی (صوتی)

توضیحات

تا به حال دلتان خواسته با یک غریبه‌ی امن آنقدر حرف بزنید که وجودتان از کلمه خالی شود؟ لوری گاتلیب در کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی – جلد اول شما را به اتاق درمان هدایت می‌کند و به روایت دشوارترین دوران زندگی‌اش می‌پردازد. این کتاب در فهرست پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز جای گرفته و ازجمله نامزدان جایزه‌ی گودریدز بوده است.

تا حالا این تجربه را داشته‌اید که پس از قورت دادن قرص، میانه‌ی راه گلویتان را ببندد و در آن گیر کند؟ آنوقت نه می‌توانید آن را از گلویتان خارج کنید و نه می‌توانید به‌راحتی آن را قورت دهید و برای چند ساعتی کلافه و ناراحت در همان حالت باقی می‌مانید. راه‌حل چیست؟ اینکه یک بطری بزرگ آب بخورید تا قرص را با خودش پایین ببرد.

حال آدم‌ها پیش از حرف زدن و درد دل کردن در زندگی هم دقیقا مثل همین شرایطی است که تعریف کردیم. خیلی وقت‌ها حرف‌‌های ناگفته و دردل‌مانده مانند همان قرص، در گلو گیر می‌کنند و شاید سال‌ها، آزارمان دهند! چاره چیست؟ «حرف زدن، حرف زدن و حرف زدن…». به‌همین‌خاطر هم زمانی که حرف‌ها، دردها و ناراحتی‌مان روی هم تلنبار می‌شوند، دیگران پیشنهاد می‌دهند که به یک درمانگر و روانکاو مراجعه کنیم. چراکه قدم گذاشتن در یک اتاق امن و حرف زدن با یک غریبه درست شبیه به همان بطری آب بزرگ عمل می‌کند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

لوری گاتلیب
مترجم: نوید پدرام، مهناز بدیعی، الهه شیروانیان

گوینده

ویکتوریا براری، معین وصال، حمیدرضا بصیری

حجم (مگ)

371

مدت زمان (دقیقه)

380

دیدگاهی دارید؟