0

 

به تو گوش می‌دهم (صوتی)

توضیحات

تابه‌حال برایتان اتفاق افتاده که برای برقراری ارتباط با دیگران، رسیدن به یک فهم مشترک و یا همدلی کردن و همدلی گرفتن از دیگران دچار مشکل شوید؟ مشکل خیلی از آدم‌ها با خانواده، دوستان، همسر و یا همکارانشان از ضعف مهارت آن‌ها برای همدلی و همراهی سرچشمه می‌گیرد. برای یک بار هم که شده به «گوش دادن» به عنوان یک مهارت کلیدی در زندگی نگاه کنید. آیا هیچگاه تلاش کرده‌اید به‌جای اینکه صرفاً حرف‌های همسر خود را بشنوید، به شکل هوشمندانه و فعالانه به او گوش دهید؟ یا سعی کرده‌اید که عواطف، احساسات و کلمات او را درک کنید؟

کتاب صوتی به تو گوش می‌دهم و آنچه می‌گویی را درک می‌‌کنم (I Hear You: The Surprisingly Simple Skill Behind Extraordinary Relationships) نوشته‌ی مایکل اس. سورنسن (Michael S. Sorensen) مجموعه‌ای از مهارت‌های کلیدی و مهم را در اختیار شما قرار می‌دهد که به کمک آن می‌توانید به ترمیم و بازسازی روابط خود با دیگران بپردازید. به کمک راهنمایی‌های این کتاب قادر خواهید بود از پس مشکلات و چالش‌های زندگی برآیید و در شرایط بحرانی عملکرد بسیار بهتری داشته باشید. نویسنده تلاش کرده که ضروری‌ترین نکات را برای بهبود رفتارهایتان در زندگی ارائه کند و کتابش را به‌گونه‌ای طراحی کرده که سریع مطالعه شود و بارها بتوان به آن رجوع کرد.

اصول و قواعدی که در این اثر بیان شده‌اند، به رفع سریع چالش‌ها منجر نمی‌شوند و یا همه‌ی مشکلاتتان را حل نمی‌کنند. اما با تغییر نگرش‌تان و ارائه‌ی تمرین‌های عملی، هنر گوش دادن و درک کردن را در شما تقویت می‌کند و به مرور زمان نتایج مثبت آن را در زندگی و روابطتان احساس می‌کنید. اگر دوست دارید زندگی شادتری را تجربه کنید و یا به یک ثبات و آرامش نسبی در ارتباط با دیگران دست یابید، همین حالا به این کتاب گوش کنید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

مایکل اس. سورنسن
مترجم: آرزو خوشابی

گوینده

شهره روحی

حجم (مگ)

262

مدت زمان (دقیقه)

280

دیدگاهی دارید؟