0

 

تختخوابت را مرتب کن (صوتی)

توضیحات

خلاصه کتاب تختخوابت را مرتب کن

تخت‌خوابت را مرتب کن نوشته ویلیام اچ مک‌ریون، ژنرال بازنشسته‌ نیروی دریایی آمریکا درباره چیزهای کوچکی است که می‌توانند زندگی‌ و شاید دنیای شما را تغییر دهند.

اگر هر روز صبح تخت خود را مرتب کنید، یعنی اولین وظیفه روزانه را به صورت کامل انجام دادید. این کار به شما نوعی حس غرور می‌دهد و شما را تشویق می‌کند کارها و وظایف بعدی را پشت سر هم، درست و کامل انجام دهید. در انتهای روز، همین یک کارِ انجام شده، به چندین کار کامل شده تبدیل می‌شود. مرتب کردن تخت، تاکیدی است بر این حقیقت که کارهای کوچک در زندگی اهمیت دارند. اگر نتوانید کارهای کوچک را درست انجام دهید، هرگز نمی‌توانید کارهای بزرگ را درست انجام دهید.

درباره کتاب تخت‌خوابت را مرتب کن

کتاب حاضر، حاصل تلاش مک‌رِیوِن برای توضیح ده درسی است که در زمان آموزش خود در نیروی دریایی فرا‌گرفته است. او در این کتاب نحوه بهره‌گیری خود از این درس‌ها را در مسیر تبدیل شدن به انسانی که اکنون هست، شرح داده و برای اشاره به افرادی که با نظم، تلاش، ممارست، افتخار و شجاعت خود الهام بخش او بوده‌اند، به وقایع و داستان‌های کوتاهی متوسل شده است. شما هم می‌توانید سوای از جایگاه خود، برای پشت سر گذاشتنِ چالش‌های زندگی، این درس‌ها را به کار ببندید. مک‌ریون در این کتاب از درس‌هایی سخن می‌گوید که هیچ ربطی به جنسیت و سن وسال ندارند درس‌هایی که به پیروزی ما در مسیر چالش های زندگی کمک می کنند و برای همه به طور یکسان کاربرد دارند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

ویلیام اچ. مک ریون، محمدجواد نعمتی

گوینده

محسن زرآبادی‌پور

حجم (مگ)

35

مدت زمان (دقیقه)

90

دیدگاهی دارید؟