0

 

تختخوابت را مرتب کن (صوتی)

توضیحات

تختخوابت را مرتب کن

دریاسالار ویلیام اچ. مک ریون، ژنرال بازنشسته‌ی نیروی دریایی آمریکا در کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن، به نکات کوچک و مهمی اشاره می‌کند و اعتقاد دارد که این نکات زندگی شما و حتی دنیا را تغییر می‌دهد. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۷ بود.

در زندگی روزمره با مسائل کوچکی روبه‎رو می‌شویم که توجهی به آن‌ها نداریم فارق از این که گذشتن از این موارد کوچک به راحتی می‌تواند زندگی ما را دستخوش تغییر و تحول کند. ویلیام اچ. مک ریون معتقد است تغییر را باید از چیزهای کوچک شروع کرد.

کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن (Make your bed) شامل ده درس کوتاه است که دریاسالار در تمرینات نیروی دریایی یاد گرفته است و اساس کتاب را نیز تشکیل می‌دهد. او در هر فصل به یکی از اصول رفتاری و تربیتی یگان ویژه نیروی دریایی ایالات‌ متحده آمریکا می‌پردازد. این رویکردهای رفتاری، ویژگی‌هایی هستند که می‌تواند زندگی روزمره افراد و اجتماع را بهبود بخشد و به پیش ببرد. دریاسالار مک ریون چکیده این کتاب را در قالب سخنرانی جشن دانش‌آموختگی دانشگاه تگزاس انجام داده است. این کتاب بسیار شبیه کتاب‌های موفقیت است اما تفاوت فاحشی با این دست از کتاب‌ها دارد؛ تفاوت در این است که خود دریاسالار با همه‌ی این نکات زندگی کرده و می‌کند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

ویلیام اچ. مک ریون
مترجم حسین گازر

گوینده

میلاد فتوحی

حجم (مگ)

70

مدت زمان (دقیقه)

150

دیدگاهی دارید؟