0

 

تصمیمات سرنوشت‌ساز (صوتی)

توضیحات

تصمیمات سرنوشت‌ساز

کتاب صوتی «تصمیمات سرنوشت‌ساز» کتابی بسیار زیبا و کاربردی است که برای مخاطبان بسیار مفید و اثربخش است. کتاب صوتی «تصمیمات سرنوشت‌ساز» نوشته بسیار جذاب و زیبا از نویسنده معروف «دارن هاردی» است که با ریزبینی و ظرافت تمام به قلم تحریر درامدِ است تا خوانندگان این کتاب از خواندنش لذت ببرند. در کتاب صوتی «تصمیمات سرنوشت‌ساز» دارن هاردی به شما می‌آموزید و یاد خواهد داد که چگونه به موفقیت و اهداف خود برسید و چگونه این موفقیت و پیشرفت خود را حفظ کنید.

درواقع کتاب صوتی تصمیمات سرنوشت‌ساز به شما یاد خواهد داد که تصمیمات مهم، اساسی و سرنوشت‌ساز خود را چگونه و بر چه اساسی بگیرید و برای حفظ آن تصمیمات از چه اصل و مبنایی استفاده کنید. دارن هاردی نویسنده کتاب صوتی «تصمیمات سرنوشت‌ساز» سردبیر، مسئول و ناشر مجله موفقیت بوده است. او بیشتر از دو دهه یعنی بیست سال توانست این مجله را به بهترین، پربازدیدی‌ترین و پرتیراژترین مجله دوران تبدیل کند و پیشرفت بسیار چشمگیری را داشته باشد. همچنین دارن هاردی مدیر و مسئول شرکت‌ها و موسسه‌های موفق و پیشرفته و بزرگ امروزی است و هم‌اکنون در این شرکت‌های بزرگ و موفق کار می‌کند و مسئولیت آن‌ها را بر عهده دارد.

او ارتباط مستقیم و نزدیکی با افراد موفق، ثروتمند و قدرتمندی دارد و با خیلی از آن‌ها در ارتباط بوده است. دارن هاردی شاهد پیشرفت‌ها و موفقیت‌های خیلی از این افراد بوده و در موفقیت و پیشرفت خیلی از آن‌ها نقش اساسی داشته است.

افراد ثروتمند و بزرگی که دارن هاردی موفقیت آن‌ها را دیده است و در موفقیت و پیشرفت بعضی از آن‌ها نقش مهمی داشته است عبارت‌اند از: هاوارد شولتز، دونالد ترامپ، ریچارد برانسون، چارلز شوالب، دیو لینگر، جف بسوز و استیو جابز. دارن هاردی در مورد این افراد در کتاب صوتی خود حرف زده است و رازهای موفقیت و رسیدن این افراد به اهدافشان را کاملاً می‌داند و این رازها را در کتاب صوتی تصمیمات سرنوشت‌ساز خود برای موفقیت خوانندگانش آورده است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

دارن هاردی

گوینده

وحید مرتضوی کیاسری

حجم (مگ)

18

مدت زمان (دقیقه)

50

دیدگاهی دارید؟