0

 

تغییر شیوه زندگی برای مدیریت خشم (صوتی)

توضیحات

خلاصه کتاب صوتی تغییر شیوه زندگی برای مدیریت خشم

کنترل رفتار وقتی یک توده‌ی آتش‌زای متحرک از خشمی سرشار هستید، می‌تواند امری دشوار و چالشی باشد. در خلاصه کتاب صوتی تغییر شیوه زندگی برای مدیریت خشم نوشته‌ی ویلیام دویل جنتری راهکارهای ساده و در عین حال کارآمدی را برای رفع‌ورجوع خشم خود می‌شنوید.

همه‌ی ما می‌دانیم خشم چیست و بلااستثناء آن را تجربه کرده‌ایم. چه به‌عنوان یک احساس زودگذر و چه در هیبت خشمی تمام‌عیار. خشم یک احساس کاملاً طبیعی و معمولاً سالم انسانی است. اما هنگامی که از کنترل خارج می‌شود ممکن است عواقب جبران‌ناپذیری را با خود به همراه داشت باشد. ویلیام دویل جنتری (William Doyle Gentry) در خلاصه کتاب صوتی تغییر شیوه زندگی برای مدیریت خشم راهکارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید هیولای خشمگین درون خود را رام و آرام کنید. این کتاب صوتی بخشی از مطالب کتاب مدیریت خشم به زبان آدمیزاد (Anger management for dummies) را در بر می‌گیرد.

اما کلمه‌ی خشم به معنای دقیق و علمی چیست؟ به گفته‌ی دکتر چارلز اسپیلبرگر، روانشناس متخصص در این حوزه، خشم یک حالت احساسی است که شدت آن می‌تواند از تحریک خفیف تا عصبانیت شدید متغیر باشد. مانند سایر احساسات، خشم نیز با تغییرات فیزیولوژیکی و بیولوژیکی همراه است. هنگامی که عصبانی می‌شوید، ممکن است ضربان قلب و فشار خونتان بالا رود، همان‌طور که سطح هورمون‌های انرژی در بدنتان مانند آدرنالین افزایش می‌یابد.

خشم می‌تواند ناشی از رویدادهای بیرونی و یا درونی باشد. شما ممکن است از یک شخص خاص مانند یک همکار یا والدین خود یا چیزی همچون ترافیک و تأخیر پروازتان عصبانی باشید. و یا ممکن است خشمتان ناشی از نگرانی یا فکر کردن درمورد مشکلات شخصی‌تان باشد. ویلیام دویل جنتری در کتاب صوتی تغییر شیوه زندگی برای مدیریت خشم به شما می‌آموزد که چگونه جهان اطرافتان را به نفع آرامش و خوشبختی خود دستخوش تغییر کنید.

نشر صوتی نوین کتاب گویا با همکاری انتشارات آوند دانش ترجمه‌ی عزیزالله سمیعی و سعید گرامی را از این اثر در قالب کتاب صوتی تهیه و منتشر نموده‌اند. کتاب صوتی تغییر شیوه زندگی برای مدیریت خشم را با صدای مصطفی هرآیینی می‌شنوید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

ویلیام دویل جنتری
مترجم: عزیزالله سمیعی، سعید گرامی

گوینده

مصطفی هرآیینی

حجم (مگ)

220

مدت زمان (دقیقه)

270

دیدگاهی دارید؟