0

 

تمرین‌هایی برای اضطراب و آرامش یادداشت‌های اضطراب (صوتی)

توضیحات

کتاب صوتی تمرین‌هایی برای اضطراب و آرامش: یادداشت‌های اضطراب نوشته کورین اسویت، به شما کمک می‌کند تا علائم و عوامل اضطراب را در خودتان شناسایی و فشارهای روانی وارده بر روح و جسمتان را کنترل و استرس کمتری را تجربه کنید.

کتاب تمرین‌هایی برای اضطراب و آرامش (The Anxiety journal) ابزارها و تکنیک‌هایی را عرضه می‌دارد تا بتوانید به نحو کارآمدی به علائم اضطراب غلبه کنید. تنگی نفس، دلشوره مداوم، بی‌خوابی‌های شبانه، تپش قلب و … از علائم اضطراب هستند که از هر چهار نفر یک نفر به آن مبتلا می‌شود. صد البته داشتن کمی اضطراب کاملاً طبیعی و حتی مفید هم است. اگر قرار است سخنرانی مهمی کنید، منطقی است که کمی عصبی باشید ولی اگر شب و روز به سخنرانی‌تان فکر کنید، هفته‌ها قبل از تاریخ مورد نظر احساس دل‌آشوبه داشته باشید و دست آخر هم از ترس در خانه بمانید، این نوع اضطراب می‌تواند جداً مضر باشد.

دنبال کردن توصیه‌های این کتاب کمک می‌کند اضطراب خود را در سطح سالم و کنترل شده‌ای نگه دارید. فلسفه وجود اضطراب این است که در برابر تهدیدهای واقعی گوش به زنگ و هوشیارتان کند و شما را انسان نگه دارد. ولی برای برخی افراد، زندگی کردن با اضطراب، بیش از حد ترسناک یا حتی مهلک است و امکان دارد منجر به بدبختی، رنج و عذاب طاقت‌فرسا شود. البته به همان اندازه فقدان اضطراب هم می‌تواند به مشکلات بلندمدت هم در خانه و هم در کار منجر شود.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

کورین اسویت
مترجم: فرخ بافنده

گوینده

نسترن حسنی

حجم (مگ)

126

مدت زمان (دقیقه)

130

دیدگاهی دارید؟