0

 

توصیه‌هایی برای مرد باشخصیت (صوتی)

توضیحات

کمتر مردی را می‌توان پیدا کرد که جذاب و جنتلمن بودن را دوست نداشته باشد. همه ذاتاً علاقه دارند که خود را در کانون توجه دیگران ببینند و در جمع‌های بزرگ و کوچک مثل الماس بدرخشند. با این حال، غالب آدم‌ها از موهبت جذابیت برخوردار نیستند. خصوصاً در دوره و زمانه‌ای که ما در آن به سر می‌بریم، جذابیت به کل نایاب شده است. سوال این است: چرا؟ در پاسخ می‌توان عوامل بی‌شماری را ذکر کرد، با این حال پاسخ اصلی را باید در ابتذالی جست که نشانِ عصر ماست.

آلفرد تونگ با کتاب صوتی توصیه‌هایی برای یک مرد باشخصیت (The Gentleman’s Handbook) اینجاست تا شما را از این ابتذال برهاند. او با توصیه‌های سودمند خود در زمینه‌ی پوشش و روابط عمومی، به شما کمک می‌کند تا جذابیت‌های ظاهری و شخصیتی را همزمان در خود ارتقا دهید. در همین راستا، او به مردان باشخصیت و جذاب معاصر که عموماً اشخاصی برجسته‌‌اند اشاره کرده و با ذکر ویژگی‌هایی که باعث جذابیت ایشان شده، به مطالب خود جنبه‌ای ملموس بخشیده است.

بیش از این سخن گفتن اتلاف وقت خواهد بود؛ بهتر اینکه همین حالا دست به کارِ تهیه‌ی کتاب شوید و مطالب مهم و اصلی را از زبان خود آلفرد تونگ بشنوید. پس، جنتلمن‌های عزیز، پیش به سوی جذابیت!

توضیحات تکمیلی

نویسنده

آلفرد تونگ
مترجم: عبدالله دهنادفر

گوینده

افشین اعتماد

حجم (مگ)

185

مدت زمان (دقیقه)

190

دیدگاهی دارید؟