0

 

ثروتمندترین مرد بابل (صوتی)

توضیحات

تقریباً همه‌ی افراد برای کسب ثروت و دستیابی به منابع مالی در زندگی خود تلاش می‌کنند و پس از رسیدن به ثروت، به تکاپوی آشکاری برای حفظ آن می‌پردازند. پول مفهوم گسترده، به‌ظاهر ساده و در اصل پیچیده‌ای است که از ابتدای شکل‌گیری جوامع بشری به صورت‌های گوناگون ایفای نقش کرده است و امروزه نیز با اهمیت حداکثری خود در زندگی افراد حضور دارد. بنابراین بسیاری از اشخاص در رده‌های مختلف اجتماعی، شغلی و … به‌دنبال کسب بیشتر پول و یادگیری راه‌های حفظ و نگهداری آن هستند.

تقریباً همه‌ی آدم‌ها مسیری را پیش‌روی خودشان متصور هستند که ناگزیر برای رسیدن به آنچه می‌خواهند، باید از آن عبور کنند. اما شرط رسیدن به این خواسته‌ها و موفقیت در آن، این است که بهترین شیوه‌ی استفاده از پول، صورت بگیرد. کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل (The Richest Man in Babylon) از جمله بهترین منابع در زمینه‌ی موفقیت مالی است که به شما کمک می‌کند در مسیر تحقق رویاهایتان گام بردارید. جورج سمیوئل کلاسون (George Samuel Clason) هدف خود را از تألیف و انتشار این کتاب، ایجاد یک بینش مناسب و کارآمد برای دستیابی به منابع ثروت بیان می‌کند.

داستان کتاب با حضور فردی به نام آرکاد آغاز می‌شود که شخصیت اصلی داستان است و هر روز دارایی‌های شخصی او افزایش می‌یابد. در این میان دو مرد به نام‌های بنسیر و کوبی که در بابل زندگی می‌کنند، همیشه به درایت و ثروت آرکاد رشک می‌برند و علی‌رغم تلاش خود برای رسیدن به ثروت بیشتر، باز هم در فقر و بدبختی دست‌وپا می‌زنند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند که برای رهایی از این شرایط به نزذ آرکاد بروند و راز موفقیت او را بپرسند. آرکاد با روی گشاده از آن‌ها استقبال می‌کند و داستان زندگی خود را برای آن‌ها تعریف می‌کند. با شنیدن روایت جذاب این کتاب می‌توانید به رمزورازهای کسب ثروت و محافظت از آن دست یابید و موفقیت مالی خود را تضمین کنید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

جورج سمیوئل کلاسون
مترجم: حمیدرضا برهانی، روشن دانشور

گوینده

امیررضا علی زاده

حجم (مگ)

448

مدت زمان (دقیقه)

320

دیدگاهی دارید؟