0

 

جادوی سپاسگزاری (صوتی)

توضیحات

ندارم! نمی­شود! هیچ­وقت نخواهم رسید! هیچ موقع نداشتم! پائینم! عقبم! ناتوانم! نمی­توانم! سخت گرفتار مسائل منفی شده­ام!

می­توانید افعال منفی دیگری را هم اضافه کنید؟ مطمئنا می­توانید!

کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری (معجزه سپاسگزاری) موضوع را از دید دیگری می­بیند. راندا برن نویسنده و تهیه‌کننده­ای استرالیایی است که کلید موفقیت و سعادت­مندی را در شکرکردن و زبان تشکر داشتن می­داند.

اینکه مرتب به نداشته­ ها بپردازید و مدام افعال مایوس کننده­ی بالا را مرور کنید تغییری ایجاد نخواهد شد اما با شمارش موهبت­ های زندگی­تان و پی­بردن به مطالب این کتاب صوتی به مراتب پیشرفت خواهید کرد.

در کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری راندا برن از اسراری بنیادی و تغییردهنده پرده­برداری می­کند و در یک سفر ۲۸ روزه­ به شما می­آموزد که چطور این مطالب را در زندگی بکار بندید.

شاید به گوشتان این جمله خورده باشد که: به هر چه فکر کنی رخ خواهد داد. بله! از این دست جملات یک قانون را تعریف می­کند: هر عملی عکس­ العملی دارد. به منفی­ ها بنگرید و دائم از نداشته­ هایتان سخن گوئید، ضعف ­ها و نواقص ظاهر می­شوند ولی با عمل شکرگزاری و مثبت­ نگری، بیشتر خواهید داشت و به راه رسیدن به مطلوبتان هموار خواهد شد.

کتاب صوتی معجزه شکرگزاری، در پی آن است که انقلابی در ذهنتان ایجاد کند. سلامتی، کسب ثروت، ارتباط با دیگران و… از سرفصل­ هایی است که با انجام تکنیک­ های مربوطه، ایده­ آل ­هایشان رخ خواهد داد و به نتیجه خوبی خواهند رسید.

مهم نیست که هستید، کجا هستید یا در چه موقعیتی قرار دارید، این کتاب صوتی قرار است زندگیتان را متحول کند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

راندا برن
مترجم: فرزام حبیبی اصفهانی

گوینده

آیلار محمدی

حجم (مگ)

482

مدت زمان (دقیقه)

340

دیدگاهی دارید؟