26

 

جادوی فکر بزرگ (صوتی)

توضیحات

جادوی فکر بزرگ

کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ نوشته‌ی دیوید جی. شوارتز، به شما یاد می‌دهد که از نیروی فکر و اندیشه خود استفاده کنید و به کمک آن پیروزی، شادکامی و رضایت را در زندگی خود به دست آورید. این کتاب نیروبخش و جذاب از برترین و پرفروش‌ترین آثار در زمینه موفقیت به شمار می‌آید.

درباره کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ:

دکتر دیوید جی شوارتز که یکی از متخصصان برجسته در زمینه روانشناسی موفقیت به شمار می‌آید، در این کتاب به شما روش‌هایی ارائه می‌دهد که به کمک آن‌ها بتوانید کسب‌وکار بهتری داشته باشید، درآمد بیشتری کسب کنید، مدیریت را یاد بگیرید و مهم‌تر از همه این که آرامش و خوشبختی بیشتری در زندگی خود کسب کنید.

اگر برای خود و وقتتان ارزش قائل نباشید و به توانایی‌های خود باور نداشته باشید، مسلما در زندگی به چیزهای کمی خواهید رسید. اما نویسنده این نوید را به شما می‌دهد که فارغ از این که تا امروز چه می‌کردید و کجا هستید، باز هم می‌توانید فکر خود را بزرگ کرده و شروع کنید. در این کتاب با روش‌های بسیار مفید و کاربردی و کاملا عملی آشنا می‌شوید که با کمک آن‌ها می‌توانید زندگی خود را متحول کنید.

نویسنده تئوری‌های مختلف علمی و عملی را به شما ارائه می‌دهد که از طریق آن‌ها بتوانید نیروی عظیم بزرگ‌اندیشی را در خود تقویت کنید. شوارتز برنامه‌ای طراحی کرده که از طریق آن بتوانید در شغل، ازدواج، زندگی خانوادگی و جامعه خود را پیش برده و در آن‌ها موفق باشید. راز مهم این کتاب در افزایش عزت نفس و ترسیم وجهه‌ی بهتری از خودتان است تا بتوانید بهتر زندگی کنید و خوشبخت‌تر شوید.

کتاب جادوی فکر بزرگ (The Magic of Thinking Big) این پیام را می‌رساند که در سایه‌ی عزت نفس بالا می‌توانید شادی، موفقیت، رضایت و هر آنچه را که به دنبال آن هستید، به دست آورید. همچنین این موضوع را ثابت می‌کند که برای دستیابی به موفقیت و رضایتمندی نیازی به روشنفکر بودن یا داشتن استعداد ذاتی ندارید و تنها باید عادت تفکر و رفتار خود را تغییر دهید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

دیوید جی. شوارتز
مترجم گروه مترجمان

گوینده

محسن زرآبادی پور

حجم (مگ)

85

مدت زمان (دقیقه)

260

دیدگاهی دارید؟