0

 

جامع آداب معاشرت در محیط کار (صوتی)

توضیحات

کتاب جامع آداب معاشرت در محیط کار به قلم امیلی پست و جمعی از سایر نویسندگان، نکات کلیدی بسیاری جهت ایجاد محیط کاری بهتر و همچنین ارتبا‌طگیری موثر در این محیط را با زبانی قابل درک در اختیار شما قرار می‌دهد.

آگاهی از نحوه‌ی رفتار مطلوب در زمینه‌های مختلفِ کاری در محیط کار نه تنها شما را به فردی بهتر، با اعتماد به ‌نفس‌تر و دلنشین‌تر تبدیل می‌کند، بلکه باعث ایجاد روابطی پایدارتر و ثمربخش‌تر با همکارانتان هم می‌شود، روابطی که شما و شرکت‌تان را به سوی تحقق اهداف مشترک‌تان سوق می‌دهد.

با توجه به مشاغل سیار امروزی، افزایش محبوبیت مفهوم کار تیمی در کسب و کار، و اهمیت روزافزونِ در نظر گرفتن تفاوت‌های فرهنگی و حساسیت‌های نسلی در بازار کار جهانی، در حال حاضر مهارت‌های فردی شما بیش از هر زمان دیگری کلید موفقیت شما در زمینه‌ی کار محسوب می‌شوند، و این آداب اجتماعی است که شما را در ایجاد روابطی مطلوب یاری می‌کند.

هدف کتاب جامع آداب معاشرت در محیط کار (Emily Post’s the etiquette advantage in business: personal skills for professional success) ایجاد اعتماد به ‌نفس در شماست، اعتماد به ‌نفسی که از شناخت رفتارهای مناسب، و همچنین شناخت علت آن حاصل می‌شود. توصیه‌های ما در این کتاب براساس اصول زیربناییِ ملاحظه، احترام و صداقت و ایجاد رفتارهایی براساس این اصول قرار دارد که شما را به سمت تربیت و آداب‌دانی هدایت می‌کند. با برخورداری از چنین شناختی خودتان می‌توانید «رفتار صحیح» در هر شرایطی را تشخیص دهید.

پیتر پست (Peter Post)، امیلی پست (emily post)، آنا پست (Anna Post)، لیزی پست (Lizzie Post) و دانیل پست سنینگ در این کتاب فرصتی را برای صاحبان مشاغلی فراهم کرده‌اند که هرگز امکان فراگیری اصول ابتدایی آداب اجتماعی را نداشته‌اند، برای کسانی که از این اصول آگاهی دارند نوعی یادآوری محسوب می‌شود، آداب‌دانی را با حس خوبِ کاری تلفیق کرده، و اعتماد به نفس لازم برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت را به صاحبان مشاغل القا کرده‌اند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

پیتر پست، امیلی پست، آنا پست، لیزی پست، دانیل پست سنینگ
مترجم: مریم تقدیسی

گوینده

نسترن حسنی

حجم (مگ)

591

مدت زمان (دقیقه)

1280

دیدگاهی دارید؟