0

 

جمع بندی شیمی

توضیحات

به عقیده ما یکی از راه‌های مؤثر برای آمادگی در درس شیمی، استفاده از کتاب جمع بندی شیمی مهروماه است. این کتاب به صورت خلاصه و مختصر از مفاهیم و اصول این درس برای شما می‌گوید. درس شیمی یکی از دروس مهم و حیاتی در کنکور شما است که برای رسیدن به رتبه خوب در کنکور به آن نیاز دارید.

اگر برای دوران جمع‌بندی کنکور خود به دنبال یک منبع کامل می‌گردید که به شما کمک کند تا دانسته‌های خود را در درس شیمی به چالش بکشید، این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم. در این مطلب برای شما توضیح می‌دهیم که دقیقاً این کتاب چه نیاز‌هایی از شما را در درس شیمی پاسخ می‌دهد.

کتاب جمع بندی شیمی مهروماه چه بخش‌هایی دارد؟

مؤلفان کتاب جمع بندی شیمی مهروماه محمدحسین انوشه و مرتضی نصیرزاده هستند، که با کمک انتشارات مهروماه آن را منتشر کرده‌اند. این کتاب دارای دو بخش اصلی است که در حقیقت برای پایه دهم، یازدهم و دوازدهم طراحی شده است. مؤلفان آن با نگاه نقد به کتاب شیمی مدرسه این سه سال تحصیلی، این کتاب را با نوآوری خود طراحی کرده‌اند. کتاب حدود ۵۱۷ صفحه است و ۵ مبحث دروس سه سال شیمی را در این صفحات جای داده است. در کنار این بخش‌ها می‌توانید از بخش پاسخنامه تشریحی این‌کتاب هم برای درک بهتر نکات کنکوری استفاده کنید. شما می‌توانید در ادامه جزئیات این کتاب را مطالعه کنید:

  1. فصل اول؛ شامل درسنامه مختصر و مفید از سه سال تحصیلی دهم تا دوازدهم است.
  2. فصل دوم؛ مجموعه‌ای از تست و آزمون‌های مناسب دوران جمع‌بندی و کنکور است.

۵ مبحث موضوعی کتاب جمع بندی شیمی مهروماه:

  1. بخش فصل به فصل کتاب؛ این بخش‌ها به صورت مختصر و مفید و به صورت درسنامه طراحی شده‌اند و مناسب دوره و جمع‌بندی هستند.
  2. بخش جمعبندی موضوعی؛ مطالعه موضوعی درس شیمی که در کتب مدرسه، به صورت پراکنده نوشته شده اما در این کتاب به صورت یک پارچه قرار گرفته است.
  3. بخش عبارات درست یا نادرست؛ بخش مناسب آزمون کنکور
  4. بخش تألیفی تست + کنکور؛ برای به چالش کشیدن دانسته‌های شما
  5. بخش تستهای کنکور ؛ برای بررسی میزان سادگی و مشکل بودن سؤالات واقعی کنکور

توضیحات تکمیلی

نویسنده

محمد حسین انوشه – مرتضی نصیرزاده

تعداد صفحات

505

حجم (مگ)

288

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟