0

 

جیبی زیست شناسی ۲ – پایه یازدهم

توضیحات

زیست‌شناسی یکی از مهم‌ترین دروس رشته تجربی است که دانش‌موزان باید مباحث آن را به شکل دقیق بیاموزند. کتاب جیبی زیست شناسی ۲ – پایه یازدهم تالیف عباس راستی بروجنی بهترین منبع کمک درسی برای مرور و یادگیری این درس است که با حجم کم و کاربرد بی‌نظیر در دسترس شما قرار دارد.

درباره کتاب جیبی زیست شناسی ۲ – پایه یازدهم

ذخیره زمان، بالا بودن سرعت یادگیری و دریافت اطلاعات، در مطالعه درس‌ها بسیار اهمیت دارد. به‌همین‌دلیل به کتاب‌ها و منابعی نیاز دارید که شما را برای مرور باکیفیت و پرسرعت آماده کنند. مطالعه کتاب جیبی زیست شناسی ۲ – پایه یازدهم خیلی سبز گزینه بسیار خوبی جهت مرور درس زیست‌شناسی برای دانش‌آموزان رشته علوم تجربی است.

این کتاب در سه بخش درس‌نامه،‌ پرسش‌نامه و پاسخ‌نامه طراحی و تالیف شده است که به تفکیک شما را با همه مباحث درسی،‌ سوالات و شیوه طراحی آن‌ها و همچنین پاسخ دقیق سوالات آشنا می‌کند. این بخش‌ها امکان مطالعه دقیق را برای شما فراهم می‌کنند و می‌توانید ضعف‌های خود را درباره مباحث مختلف درسی بیابید و آن‌ها را رفع کنید.

مطالعه کتاب جیبی زیست شناسی ۲ – پایه یازدهم شما را از مرور کتاب درسی بی‌نیاز می‌کند و با استفاده از آن در کمترین زمان بیشترین میزان یادگیری را خواهید داشت.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

عباس راستی بروجنی

تعداد صفحات

353

حجم (مگ)

179

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟