0

 

جیبی مسائل شیمی

توضیحات

چالشی ترین بخش شیمی کنکور رو با کتاب جیبی مسائل شیمی خیلی سبز، در کمترین زمان ممکن مرور کنید. در این کتاب با وجود حجم کمی که داره به اکثر تیپ های مختلف مسائل و محاسبات شیمی پرداخته شده تا بتونید در زمانی محدود به این قسمت از شیمی تا حدی مسلط بشید.

حتماً برای شما هم سخت ترین تست های شیمی؛ سؤالات محاسباتی و مسائل هست و نمی دونید هر یک از این سؤالات پیچیده رو با کدوم روش حل کنید! در این کتاب که شامل ۲۲ درسنامه ی موضوعی، تعدادی تست و پاسخنامه تشریحی میشه، قسمت های حل کردنی شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم بررسی شده و شما رو با تیپ های مختلف مسائل شیمی که بیشتر از هر موضوع دیگه ای مورد توجه طراحان کنکور قرار خواهد گرفت، آشنا میکنه.

این کتاب توسط احسان عزیزآبادی فراهانی در ۳۱۰ صفحه ی A5 نوشته شده.

جهت اطمینان بیشتر شما از خرید کتاب کمک آموزشی در ادامه با بررسی دقیق تر این کتاب، ما رو همراهی کنید.

ترتیب چیدمان مطالب در این کتاب به صورت موضوعی بوده و به ترتیبِ فصول کتاب درسی به تک تک قسمت های حل کردنی، مسائل، قوانین و … که در متن کتاب درسی، تمرین ها و فعالیت ها وجود داره، پرداخته شده. حجم درسنامه ها با توجه به عنوان و کاربرد کتاب، مختصر و جمع و جوره ولی با این وجود به همه ی نکات مهم که شانس مطرح شدن در کنکور رو دارن رسیدگی شده. در ابتدای هر فصل مقدمه ای در ارتباط با مبحث مورد نظر گفته شده، سپس نکات تستی و تکنیک های سریع حل سؤال، روش های میانبر یا تله های تستی مطرح شده. در ادامه برای هر مبحث، انواع تیپ های مسائل در قالب سؤالات چهارگزینه ای آورده شده که در ابتدا بهتره با توجه به نکات و تکنیک های آموزش داده شده در درسنامه، خودتون به تنهایی اون تست رو حل کنید و سپس پاسخ تشریحی رو بررسی کنید که در پاسخ تشریحی بعضی از سؤالات دو روش حل آموزش داد شده که نکته مثبتی به حساب میاد . این مثال های آموزشی که در دل درسنامه ها گنجونده شده، اهمیت زیادی در یادگیری تکنیک های حل مسائل دارن و به همین خاطر بیشتر حجم درسنامه ها رو  همین مثال های تستی اشغال کرده.

همچنین نکات مهم و فرمول ها در کادر هایی آبی رنگ و با فونتی درشت نوشته شده تا توجه بیشتری رو حین مطالعه به خود جلب کنن و همچنین مخاطب بتونه با نگاهی گذرا به درسنامه ها، نکات رو به سرعت مرور کنه. به همین خاطر، کتاب جیبی مسائل شیمی خیلی سبز، میتونه بهترین گزینه برای مرور سریع فرمول های شیمی قبل از آزمون و امتحانات، یا منبعی جمع و جور برای دوران جمع بندی باشه.

در انتهای هر فصل تعدادی تست که ترکیبی از سؤالات تألیفی و کنکوری هستن همراه با پاسخ تشریحی ارائه شده تا بتونید آموزه هاتون رو محک بزنید و به تسلط کافی برسید.

سطح درسنامه و تست ها کاملاً مطابق با کتاب درسی و کنکوره و برای جلوگیری از زیاد شدن حجم کتاب، مطالب اضافی و کم اهمیت گفته نشده.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

احسان عزیزآبادی فراهانی

تعداد صفحات

311

حجم (مگ)

159

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟