0

 

حسابان و ریاضی پایه جامع جلد دوم

توضیحات

کتاب حسابان و ریاضیات جامع کنکور رشته ریاضی جلد دوم خیلی سبز اثر میثم حمزه لویی – علی شهرابی – مهرداد کیوان توسط انتشارات خیلی سبز در ۳۹۱ صفحه به چاپ رسیده است و شامل ریاضی دهم،حسابان یازدهم و دوازدهم رشته ریاضی می باشد. کتاب حاضر پاسخنامه تشریحی کتاب حسابان و ریاضیات جامع جلد اول رشته ریاضی می باشد.

این کتاب به جرات پرفروشترین کتاب برای مجموعه سوالات حسابان و ریاضی جامع کنکور محسوب میشود به خاطر اینکه جلد اول این کتاب که مربوط به سوالات این درس هست سوالات در همه زمینه ها و از آسان به دشوارتر جمع آوری شده است همچنین سوالات داخل و خارج کشور نیز در جلد ۱این کتاب آورده شده است.

در این کتاب سعی شده است در نوشتن پاسخ های گام به گام جلو رفته و بیان کند که در حل یک مسئله از کجا باید شروع کرد و به کجا باید رسید.یکی از دغدغه های مولفین این کتاب همیشه این بوده است که راه حل ها نه آنقدر کوتاه باشند که به سختی قابل فهم باشند و نه آنقدر طولانی که از حوصله خارج باشند.

یکی دیگر از ویژگی های این کتاب آن است که که روش های تستی برخی سوالات در قالب راه حل های دوم و سوم آورده شدند.چون معتقد هستند شما ابتدا باید راه حل های مفهومی را یاد گرفته و سپس روش های میان رو را آموزش ببینید.  

ویژگی ظاهری کتاب تست حسابان و ریاضیات جامع جلد دوم خیلی سبز این کتاب از الگو طراحی خیلی سبز تبعیت میکند و طراحی زیبا و دلنشینی دارد کادر ها فانتزی استفاده از طرح های فراوان و فونت های خوانا و فانتزی جذابیت این کتاب را بیش از پیش کرده است. نکته:دانش آموزان عزیز می توانند خیلی راحت،آسان و سریع به صورت آنلاین این کتاب را تهیه و دریافت کنند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

رسول محسنی منش – علی شهرابی

تعداد صفحات

440

حجم (مگ)

261

نوع فایل

اسکن شده

شناسنامۀ کتاب

کتابخانه فانوس

دیدگاهی دارید؟