0

 

حکایت آنکه دلسرد نشد (صوتی)

توضیحات

حکایت آنکه دلسرد نشد: درس‌هایی برای رسیدن به موفقیت و ثروت

کتاب صوتی حکایت آنکه دلسرد نشد به قلم مارک فیشر، در قالب داستانی تاثیرگذار، درس‌هایی برای رسیدن به موفقیت و ثروت به شما می‌دهد که می‌توانید با کمک آن‌ها به اهداف خود دست پیدا کنید، به توانمندی‌های بالقوه‌تان اهمیت دهید و لذت داشتن یک زندگی کامل را تجربه نمایید.

دنبال‌کنندگان آثار انگیزشی حتما مارک فیشر و کتاب مشهور او، حکایت دولت و فرزانگی را می‌شناسند. حال این نویسنده بار دیگر در قالب یک داستان سرگرم‌کننده و حکیمانه، درس‌هایی برای زندگی میلیون‌ها نفر از مردم ارائه داده که به کمک آن می‌توان به یک خرد درونی رسید و راه رسیدن به ثروت و موفقیت را پیدا کرد.

کتاب حکایت آنکه دلسرد نشد (The Millionaire’s Secrets) قصه مردی ۳۲ ساله به نام جان بلیک را تعریف می‌کند که در حوزه تبلیغات مشغول به کار است اما از شغل خود خسته شده و نمی‌داند چه هدف و راهی را برای زندگی‌اش انتخاب کند. تا اینکه با یک میلیونر عجیب و غریب اما خرمند آشنا می‌شود که آموزه‌هایش راه رسیدن به رفاه مالی و یک زندگی غنی را به این مرد جوان نشان می‌دهد.

به بیانی دیگر مارک فیشر در این کتاب تلاش کرده تا مرحله به مرحله مسیر موفقیت را به شما نشان دهد و با تاکید بر نیروی ایمان، عشق و استقامت هر فردی را آماده این موضوع کند که داشتن هدف و نیروی بزرگ‌اندیشی می‌تواند هر امکانی را عملی سازد.

البته نباید داشتن تفکر مثبت را از یاد برد. کتاب حکایت آنکه دلسرد نشد، برای این نکته تاکید فراوانی دارد؛ اینکه هر فردی برای آنکه بتواند در شغل و زندگی شخصی خود به عشق و ثروت دست یابد، باید افکار منفی و غلط را از خود دور کند و با اولویت بندی صحیح، داشتن یک هدف واحد و گوش سپردن به ندای درونی به جنگ تمام مشکلات و سختی‌ها برود.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

مارک فیشر
مترجم: بیژن پایدار

گوینده

حمید محمدی

حجم (مگ)

281

مدت زمان (دقیقه)

350

دیدگاهی دارید؟