0

 

حکایت آن که قورباغه‌اش را قورت داد (صوتی)

توضیحات

کتاب صوتی حکایت آن که قورباغه‌اش را قورت داد، آموزه‌های کاملی از برایان تریسی که یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین نویسندگان حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت به شمار می‌آید، ارائه می‌دهد. این کتاب که توسط مسعود لعلی گردآوری شده است، نگاهی دقیق نیز به زندگی تریسی دارد و ماجرای چگونگی تبدیل شدن وی به مردی موفق را شرح می‌دهد.

درباره کتاب صوتی حکایت آن که قورباغه‌اش را قورت داد:

در دنیای امروز کمتر کسی را می‌توان یافت که نام برایان تریسی را نشنیده باشد؛ این نویسنده تاکنون آثار متعددی درباره‌ی افراد موفق نوشته است تا به واسطه‌ی آن به شما یاری برساند. این بار هم نوبت به مسعود لعلی رسیده است تا با استفاده از دستاوردها و موفقیت‌های تریسی، شما را در این مسیر همراهی کند. مطمئن باشید هنوز هم درس‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانید از این مرد پرآوازه بیاموزید.

لعلی در کتاب «حکایت آن که قورباغه‌اش را قورت داد» تلاش می‌کند تا برای‌تان توضیح دهد که چگونه برایان تریسی توانسته است از میان فقر و گمنامی، مسیر خود را بیابد و پله‌های پیشرفت را طی کند تا به جایگاه کنونی خود برسد. کتاب حاضر را می‌توان خلاصه‌ای جامع از تمامی کتاب‌هایی دانست که تریسی تاکنون به رشته‌ی تحریر درآورده است. کتاب «حکایت آن که قورباغه‌اش را قورت داد» معجونی دلچسب و کامل محسوب می‌شود که با ۱۲۹ اصل به تمامی ابعاد زندگی شما می‌پردازد و راهنمایی‌تان می‌کند.

فرصت را از دست ندهید؛ اگر کنجکاو هستید بدانید تریسی چگونه به مردی که امروز می‌شناسید تبدیل شده است، به این کتاب صوتی گوش فرادهید.

ناگفته نماند؛ نام کتاب حاضر با الهام از مشهورترین اثر تریسی که همان قورباغه‌ات را قورت بده (Eat that frog) انتخاب شده و اشاره به مسیری دارد که این نویسنده برای رسیدن به موفقیت طی کرده است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

برایان تریسی، مسعود لعلی

گوینده

فرهاد اتقیایی

حجم (مگ)

233

مدت زمان (دقیقه)

470

دیدگاهی دارید؟