0

 

حکایت دولت و فرزانگی (صوتی)

توضیحات

شما از آن دسته آدم‌‌هایی هستید که معتقدند همه‌ی افراد موفق در زندگی و شغل‌شان،‌ بسیار سخت کار می‌کنند یا از طرفداران تفکر شانس و بخت هستید؟! اگر تا دو دهه‌ی پیش،‌ راز کامیابی افراد موفق را از آن‌ها جویا می‌شدید،‌ این پاسخ را می‌شنیدید که «هر کس بیشتر تلاش و کار کند، موفق‌تر خواهد بود.» اما امروزه،‌ دیدگاه افراد در دنیای مدرن تغییر کرده است و موفقیت آدم‌ها با میزان هوش و ذکاوت آن‌ها سنجیده می‌شود. در حقیقت باید گفت در جهان مدرن تنها کسانی به موفقیت می‌رسند و پیشرفت می‌کنند که بدانند چه زمان و چگونه باید عمل کنند.

کتاب حکایت دولت و فرزانگی (The instant millionaire) از جمله آثار پرفروش روانشناسی و نوشته‌ی مارک فیشر (Mark Fisher) است که با بیانی جذاب و صمیمی،‌ مسیر موفقیت را به شما نشان می‌دهد. در این کتاب روایت زندگی جوان سی‌ودو ساله‌ای‌ را می‌خوانید که در یک بنگاه تبلیغاتی فعالیت می‌کند و از شغل خود متنفر است. او که می‌خواهد به کامیابی دست یابد و درآمد بیشتری داشته باشد، با پیشنهاد عموی خود به دیدار پیرمرد ثروتمندی می‌رود که یک میلیونر خودخواسته است. داستان کتاب از این نقطه آغاز می‌شود و رهنمودها و نکاتی که پیرمرد به پسر جوان می‌گوید، زندگی او را متحول می‌کند.

این اثر نقشه‌ی مسیر موفقیت را در اختیارتان می‌گذارد و با شنیدن آن می‌آموزید که چگونه به خواسته‌های خود برسید و موفقیت را در زندگی شخصی و کاری خود تجربه کنید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

مارک فیشر
مترجم: بنفشه کاظمی

گوینده

امیررضا علی زاده

حجم (مگ)

225

مدت زمان (دقیقه)

160

دیدگاهی دارید؟