0

 

حکایت عشقی بی‌قاف بی‌شین بی‌نقطه (صوتی)

توضیحات

حکایت عشقی بی‌قاف بی‌شین بی‌نقطه

کتاب صوتی حکایت عشقی بی‌قاف بی‌شین بی‌نقطه نوشته‌ی مصطفی مستور، دربردارنده‌ی شش داستان کوتاه و هیجان‌انگیز با تمی عاشقانه و پایانی غیرقابل پیش‌بینی است.

درباره‌ی کتاب صوتی حکایت عشقی بی‌قاف بی‌شین بی‌نقطه:

در کتاب صوتی حکایت عشقی بی‌قاف بی‌شین بی‌نقطه، موضوع اصلی داستان‌ها درباره‌ی عشق است، عشق‌هایی ناتمام و یا یک‌طرفه. مصطفی مستور در این مجموعه داستان‌ کوشیده با تحلیل و بررسی روابط، چه روابط‌های مطلوب یا مبهم، چه شیطنت‌‌آمیز یا تلخ و غم‌انگیز، دلایل گسست را در زندگی شخصیت‌های اصلی داستان‌هایش نمایان کند. شخصیت‌های داستان‌های مستور، به طور ناگهانی عاشق می‌شوند و خود را درگیر عشقی پرشور و شیدا می‌کنند. عشق برای مستور قالبی مشخص ندارد و برای او عشق واقعه‌ای فرمان ناپذیر، رها و غیرقابل پیش‌بینی است.

موضوعی که در این داستان‌ها و دیگر آثار مستور دیده می‌شود این است که شما با داستانی قصه‌وار روبه‌رو نمی‌شوید، همان‌طور که خود مستور هم همیشه گفته است که «حکایت» یا «روایت» عناوین درست‌تر و بهتری برای آثارش هستند. او تلاش می‌کند تا با زبان گویا و مهارت‌های نویسندگی خود، دنیایی را پدید بیاورد که هرچند عناصر ماورایی هم در آن نمایان شود، اما باز هم حقیقی و قابل لمس باشد.

مستور این نویسنده‌ی جوان و خوش‌فکر در بعضی قسمت‌های این داستان‌ها، از تجربه‌ی زیسته‌ی خود در نگارش قصه‌هایش استفاده کرده، شاید به همین خاطر، حس‌وحال عاطفی و عاشقانه‌ی این کتاب، ملموس‌تر و قوی‌تر نسبت به دیگر داستان‌های عاشقانه به نظر می‌رسد.

عنوان داستان‌های این مجموعه به ترتیب عبارت‌اند از: «مردی که تا پیشانی در اندوه فرورفت»، «چند روایت معتبر درباره‌ی اندوه»، «چند روایت معتبر درباره‌ی کشتن»، «سوفیا»، «چند روایت معتبر درباره‌ی خداوند» و «حکایت عشقی بی‌قاف بی‌شین بی‌نقطه».

توضیحات تکمیلی

نویسنده

مصطفی مستور

گوینده

مهدی پاکدل، حمیرا افشار

حجم (مگ)

50

مدت زمان (دقیقه)

110

دیدگاهی دارید؟