0

 

خاطرات روزانه حوا (صوتی)

توضیحات

کتاب صوتی خاطرات روزانه حوا نوشته‌ی مارک تواین، طنزی روان و زیباست که عاشقانه‌ای دل‌نشین و خاص از نخستین زوج آفرینش را روایت می‌کند.

مارک تواین (Mark Twain) در کتاب خاطرات روزانه حوا (The Diaries of Adam and Eve)، زندگی نخستین زنی که خدا آفرید را از زاویه‌­ و نگاهی خاص، جذاب و منحصر به­ فرد، بیان می‌کند. این کتاب صوتی مطالب مفیدی درباره‌ی چگونگی برقراری ارتباط زن و مرد به شما ارائه می‌کند و روانشناسی رفتاری زن و مرد را هوشمندانه به صورت داستان طنز بیان می‌کند.

رمان خاطرات روزانه حوا، درباره‌ی روزهایی است که حوا آن‌ها را سپری کرده و از زمان تولد حوا آغاز می‌­شود به طوری‌ که در ابتدای رمان می‌گوید: «اکنون حدودا یک روز سن دارم، گویا دیروز به دنیا آمدم.»، اما باارزش‌ترین قسمت این کتاب لحظه‌ی ملاقات آدم و حوا در باغ عدن است که بسیار شنیدنی و گیراست. باید این موضوع را بدانید که رویدادهای موجود در این کتاب صوتی با رویدادهای واقعی که برای آدم و حوا رخ داده، متفاوت هستند.

البته در این خاطره‌گویی ما مسائل را تنها از زبان حوا نمی‌شنویم؛ چرا که آدم نیز به عنوان راوی دیگر داستان از منظر خود مسائل را نگاه می‌کند و با ما در میان می‌گذارد. وجود روایت هر دو شخصیت اصلی داستان به ما کمک می‌کند تا با احساسات حقیقی قهرمان‌های این داستان کهن بیشتر آشنا شویم.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

مارک تواین
مترجم: محمد طالشیان

گوینده

پرستو دهقان، سامان قلیچ خانی

حجم (مگ)

98

مدت زمان (دقیقه)

70

دیدگاهی دارید؟