0

 

خاطرات عزت شاهی

توضیحات

خاطرات عزت شاهی

کتاب فوق به گونه ای جذاب و گیرا تدوین شده و فضای سالهای مبارزه را به خوبی برای خواننده ترسیم می کند.
نکته‌ی مهمی که این کتاب را از چهار چوب یک کتاب خاطره صرف خارج نموده در این است که با مطالعه این کتاب علاوه بر سیر داستانی آن شناخت نسبتا خوبی از جریانات قبل و بعد از انقلاب در خواننده ایجاد میکند.
به گفته آقای عزت مطهری در جریان دیداری که حضرت آیت الله خامنه ای با ایشان داشتند مقام معظم رهبری از این کتاب بسیار تقدیر کرده و این کتاب را به شهر تشبیه نموده اند که اکنون از زیر آورا بیرون آمده و مردم متوجه شوند که در این جا هم شهری بوده. نکته دیگری که رهبر انقلاب اسلامی به آن اشاره داشته اند رویکرد صادقانه آقای عزت مطهری(شاهی) در بیان خاطرات ایشان بوده است.
ایشان در این دیدار تاکید کرده اند که کتب زیادی به دست من ‏میرسد اما به دلیل مشغله وقت مطالعه همه آن‌ها را ندارم .‏
کتبی هست که با چاپ های خوبی چاپ شده اما مطلب قابل توجهی ‏ندارد، اما من علاوه بر مطالعه کامل این کتاب بخش‌هایی از آن را چند ‏مرتبه مطالع کرده ام .
(نقل به مضمون از گفتار آقای عزت مطهری از ‏نظرات مقام معظم رهبری در مورد کتاب خاطرات عزت شاهی)‏

بخشی از کتاب که در پشت جلد درج شده
…اتاق شماره ۲۲ کمی شیب داشت و کف آن خیس بود . مرا که لخت مادرزاد بودم کف اتاق نشاندند و گفتند: بنویس . من دو زانو نشستم و با یک دستم ستر عورت کردم و با دست دیگرم خودکار را گرفته بودم . از زور سرما دندانهایم به هم می سایید . از دماغ و دهانم بخار بلند می شد . دست و بدنم می لرزید. نمی توانستم چیزی بنویسم . سرما در بدنم رسوخ کرده به مغز استخوانم رسیده بود. با لرز و بریده بریده گفتم: نمی توانم بنویسم…

لازم به یادآوری است که با توجه به نسخ متعددی که از خاطرات آقای عزت شاهی به چاپ رسیده تنها نسخه انتشارات سوره مهر مورد تایید ایشان می‌باشد.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

م‍ح‍س‍ن‌ ک‍اظم‍ی‌

حجم (مگ)

1

نوع فایل

تایپ شده

شناسنامۀ کتاب

دیدگاهی دارید؟


اعضا
ghotb
2 سال 2 ماه قبل

شما پس برای چی پول میگیرید، همه کتاب‌هاتون که غی قابل دانلود، عجب کلاهبردارید

Support
2 سال 2 ماه قبل

سلام خدمت شما
کتاب هایی که دارای حق تالیف هستند را نمی توانید دانلود کنید این مهم قبل از ثبت نام در سایت نیز ذکر شده است.
برای این کتاب ها می توانید درخواست امانت بگذارید.