0

 

خداوند شما را انتخاب کرده است (صوتی)

توضیحات

خلاصه کتاب صوتی خداوند شما را انتخاب کرده است

ویکتوریا اوستین در پادکست خداوند شما را انتخاب کرده است به شما می‌آموزد که چگونه ایمانتان را حفظ کنید و استعدادهایی که خدا به شما داده است را توسعه ببخشید. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

ویکتوریا اوستین (Victoria Osteen) در این کتاب می‌گوید:

بهترین‌ها درون شما قرار داده شده پس بهترین‌ها را انجام دهید. اگر طعم تلخ طرد شدن رو چشیده باشید، سرتان را نیاندازید پایین، خودتان را کم‌ ارزش نکنید، نگویید من فاقد توانایی‌های لازم هستم، کاری انجام بدهید. همین‌طور با خدا ادامه بدهید، لذت ببرید و ایمانتان را حفظ کنید.

شاید بعضی افراد شما را ناراحت کنند؛ شما را طرد کنند؛ ولی خدا شما را انتخاب کرده چیزی که درون شما هست را عوض نمی‌کند. شاید مردم شما را ترک کند. شاید شما را طرد و بی‌اعتبار کرده باشند. ولی خدا شما را انتخاب کرده و به شما اعتبار داده است.

بدانید خدا شما را انتخاب کرده و برای شما نقشه ریخته تا کارهای بزرگ انجام بدهید. مهم نیست مردم چی می‌گویند و چه کاری انجام می‌دهند، شما توسط آفریننده‌ی جهان هستی گزینش شده‌اید. و با لذتی وصف نشدنی شما را به سرپرستی قبول کرده است. خداوند از قبل بهترین‌ها را درون شما قرار داده؛ و می‌خواهد بهترین‌ها را برای او انجام دهید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

ویکتوریا اوستین

گوینده

اعظم حبیبی

حجم (مگ)

3

مدت زمان (دقیقه)

10

دیدگاهی دارید؟