0

 

خلاصه بیندیشید و ثروتمند شوید (صوتی)

توضیحات

اثری که پیش روی شماست کتابی ماندگار و در نوع خود بی‌همتاست. ناپلئون هیل بیندیشید و ثروتمند شوید (Think and Grow Rich) را دهه‌ها پیش، در سال ۱۹۳۷ نوشت و منتشر ساخت؛ با این حال این اثر هنوز که هنوز است پرفروش است و پرخواستار. دلیل این امر بی‌شک محتوای بی‌زمان کتاب است که در هر دوره‌ای و برای هر نسلی از مخاطبین، جذاب و آموزنده بوده است.

اثر حاضر، همانطور که از عنوانش پیداست، درباره‌ی راهکارهای ثروتمند شدن است. این راهکارها ذیل سیزده اصل کلی ارائه شده‌اند؛ به نحوی که تأمل در آنها و پیروی ازشان می‌تواند دستیابی شما به موفقیت و ثروت را تسهیل کند. البته اشتباه خواهد بود اگر مقصود نویسنده از «ثروت» را تنها پول و دارایی‌های مادی بدانیم. به باور هیل چنین برداشتی از ثروت بسیار تنگ‌نظرانه و حتی ابلهانه است. ناپلئون هیل رفاه مادی را تنها بخش کوچکی از مفهوم کلی و جامع ثروت می‌پندارد. به زعم وی عشق و محبت چه بسا بخش‌های مهم‌تری از ثروت یک انسان به شمار روند.

مطلبی که او قصد بیانش را دارد، یا به عبارت بهتر، آموزه‌ای که او عزم تعلیمش را دارد، شما را هم از لحاظ مادی و هم از حیث معنوی، به انسانی بسیار بسیار بهتر بدل می‌سازد. راز محبوبیت این کتاب نیز احتمالاً در همین بینش چندوجهی و گسترده‌ی نویسنده نهفته است.

با توضیحات فوق از شما دعوت می‌کنیم که بدون اتلاف وقت نسخه‌ی خلاصه‌ی این کتاب کلاسیکِ ژانر موفقیت را تهیه کنید و به عصاره‌ی محتوای آن در قالب اثری کم‌حجم گوش فرا دهید. به این امید که از آن بیاموزید و بهره‌مند شوید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

ناپلئون هیل
مترجم: دادبه دادمهر

گوینده

فریبا فصیحی تاش

حجم (مگ)

97

مدت زمان (دقیقه)

90

دیدگاهی دارید؟