0

 

خلاصه حافظه نامحدود (صوتی)

توضیحات

آیا تا به حال پیش آمده که آشنایی را در خیابان ببینید، اما نام او را به خاطر نیاورید؟ آیا زیاد پیش می‌آید که کلیدها را پشت در جا بگذارید؟ آیا در به خاطر سپردن مطالب جدید، مثلاً نکات درسی مشکل دارید؟ آیا (خطرناک‌تر از همه!) هر سال روز سالگرد ازدواجتان را از یاد می‌برید؟ اگر معمولاً به این دست از سوالات پاسخ مثبت می‌دهید، حتماً و در اولین فرصت، کتاب حافظه نامحدود (Unlimited Memory) را تهیه کنید.

کوین هورسلی در این اثر تکنیک‌هایی فوق‌العاده ثمربخش و در عین حال، بی‌اندازه ساده را می‌آموزد، که به شما در جهت تقویت حافظه‌تان کمکی شایان خواهد کرد. البته هورسلی ترجیح می‌دهد که به جای تکنیک، از لفظِ استراتژی استفاده کند. استراتژی‌های او چندان پیچیده نیستند، اما نتیجه‌بخشی‌شان نیازمندِ اندکی ممارست و پشتکار است.

دستورالعمل‌های کوین هورسلی در کتاب حافظه نامحدود، همگی بر پایه‌ی یک اصل استوارند؛ و آن اصل، چیزی جز «ضرورت تبدیل مفاهیم به تصاویر» نیست. کاری که انجامش نیازمند آگاهی از برخی سازوکارهای شگفت‌انگیز مغز است. این سازوکارها با جزییات فراوان در اثر حاضر توضیح داده شده‌اند.

خلاصه که برای تقویت حافظه، آموزگاری برتر از کوین هورسلی نخواهید یافت: مردی که لقب «استاد بین‌المللی حافظه» را به دست آورده، مدال قهرمانی بهترین حافظه جهانی را از آن خود کرده و صاحب بهترین رکورد در تست‌های حافظه اورست است!

توضیحات تکمیلی

نویسنده

کوین هورسلی
مترجم: نازنین صابری

گوینده

افشین اعتماد، فرهاد اتقیایی

حجم (مگ)

118

مدت زمان (دقیقه)

125

دیدگاهی دارید؟