0

 

خلاصه غرق در نور (صوتی)

توضیحات

بتی جین ایدی (Betty J. Eadie) نه نویسنده‌ی حرفه‌ای است، نه محقق. او حتی تحصیلات عالی هم ندارد. بتی یک زن خانه‌دار اهل آمریکاست که در تمام عمر زندگی‌ای معمولی‌ داشته. آنچه او را به فردی خاص و منبع الهامی برای صدها هزار نفر بدل نموده تجربه‌ی منحصربه‌فردی است که از سر گذرانده.

ماجرا از این قرار است که بتی حین یک عمل جراحی نه چندان دشوار، برای دقایقی علائم بالینی حیات را از دست می‌دهد، و مطابق آنچه علم به ما می‌گوید، «می‌میرد.» به واقع اما اتفاقی شگفت‌انگیز رخ داده. بتی طی آن چند دقیقه‌ای که علائم حیاتی خود را از دست داده، تجربه‌ای حیرت‌انگیز را پشت سر گذاشته و شاهد سفر روح خود به عالم ملکوت بوده است. بتی در کتاب غرق در نور (Embraced by the Light) توضیح می‌دهد که در این سفر وقایع شگرفی را به چشم دیده و از رازهای بسیاری باخبر شده است. از جمله اینکه دریافته بنیاد زندگی تنها بر عشق استوار است و بس.

نگارش کتاب غرق در نور پس از احیای معجزه‌وار بتی، توسط خود او صورت گرفته است. او در این اثر پرفروش و اثرگذار، سفر خویش به عالم پس از مرگ را به طور مفصل شرح داده؛ با این قصد که به مخاطبین خود در فهم راز هستی یاری رساند…

توضیحات تکمیلی

نویسنده

بتی جین ایدی
مترجم: زهره زاهدی

گوینده

نسترن حسنی

حجم (مگ)

43

مدت زمان (دقیقه)

45

دیدگاهی دارید؟