0

 

خلاصه کتاب اثر مرکب (صوتی)

توضیحات

کافی است نگاهی گذرا به عناوین موجود در بازار نشر بیندازید تا ببینید بیشتر کتاب‌هایی که سالانه در کشور به انتشار می‌رسند متعلق به حوزه‌ی موفقیت و خودیاری‌اند. با این حال باید اذعان داشت که کمیت و کیفیت در میان این دسته از آثار رابطه‌ای معکوس با یکدیگر دارند؛ به عبارتی، تعداد آثار حوزه‌ی خودسازی و موفقیت بالاست، اما کیفیت اغلب آنان نازل و سطحی است. در چنین شرایطی است که به ارزش آثاری چون اثر مرکب (The Compound Effect) پی می‌بریم؛ کتابی پرطرفدار که از زمان انتشار در سال ۲۰۱۰ تا به امروز، نه تنها از محبوبیتش کاسته نشده، بلکه مدام بر تعداد دوست‌دارانش افزوده شده است.

دارن هاردی در کتاب اثر مرکب راه‌های نیل به موفقیت در امور شخصی و شغلی را با زبانی ساده و طنزآمیز بیان داشته است. صمیمیت کتاب که ناشی از لحن گرم اثر است، سبب شده که آموزه‌های آن به دل طیف وسیعی از خوانندگان و شنوندگان کتاب بنشیند. علاوه بر این، زندگی خود نویسنده که سرشار از موفقیت و کامیابی در عرصه‌های گوناگون است، دلیلی به دست می‌دهد برای اینکه با خاطری آسوده به هاردی و گفته‌هایش اطمینان کنیم و تکنیک‌هایی را که در کتاب اثر مرکب گوشزد کرده، در زندگی روزمره‌ی خود به کار ببندیم.

همانطور که پیشتر گفتیم، کتاب اثر مرکب نخستین بار در سال ۲۰۱۰ به انتشار رسید. از آن زمان تا امروز ترجمه‌های مختلفی از این اثر در زبان فارسی صورت گرفته؛ با این حال ممکن است برخی از شما به علت مشغله‌های گوناگون هنوز این فرصت را پیدا نکرده باشید که تمام کتاب را مطالعه کنید. خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب که اکنون در دست دارید دقیقاً برای رفع همین اشکال تهیه شده است. دادبه دادمهر با چکیده کردن مهم‌ترین مطالب موجود در کتاب اثر مرکب، توصیه‌های موفقیت دارن هاردی را به شکلی موجز و مختصر درآورده و در اختیار شما گذاشته است.

خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب ذیل مجموعه‌ای با عنوان «صد خلاصه برتر» به انتشار می‌رسد. گویندگی اثر برای تهیه‌ی نسخه‌ی صوتی بر عهده‌ی کامبیز خلیلی بوده؛ کتاب در شش فصل تنظیم شده و مدت زمان آن ۱۱۰ دقیقه می‌باشد. امید داریم که با تهیه‌ و مطالعه‌ی نسخه‌ی خلاصه‌شده‌ی شاهکار دارن هاردی، حرکت به سوی موفقیت را از همین امروز آغاز کنید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

دارن هاردی
مترجم: دادبه دادمهر

گوینده

کامبیز خلیلی

حجم (مگ)

102

مدت زمان (دقیقه)

90

دیدگاهی دارید؟