0

 

خلاصه کتاب ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی (صوتی)

توضیحات

اثری که پیش رو دارید راهنمایی فوق‌العاده سودمند و کاربردی است که برای مدد رساندن به شما در جهت غلبه بر خصلت ناپسند تنبلی به رشته‌ی تحریر درآمده. اس جی اسکات، نویسنده‌ی پرفروش وال‌استریت ژورنال، در کتاب ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی (۲۳ Anti‑Procrastination Habits) از راهکارهایی ساده و در عین حال ثمربخش سخن گفته که درِ هرگونه بهانه‌ای را بر رویتان بسته، و شما را وادار به برنامه‌ریزی، سخت‌کوشی و قدم زدن در مسیر موفقیت‌های روزافزون می‌کنند.

کتاب ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی از زمان انتشار در سال ۲۰۱۳ تا به امروز، با نقدهای مثبت فراوانی مواجه شده و از سوی بسیاری از مخاطبین «اثری متحول‌کننده» لقب گرفته است. در همین راستا، سایت آمازون کتاب را حاوی دستورالعمل‌هایی بی‌بدیل برای خشکاندن ریشه‌ی تنبلی دانسته، و کلارا واتروس، سبک نوشتاریِ دلنشین و ترغیب‌کننده‌ی آن را ستوده است.

ساختار کتاب ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی به این ترتیب است که در هر فصل از آن یک توصیه‌ی کاربردی به مخاطب ارائه شده که به او در غلبه بر موانعِ کار و عمل یاری می‌رساند. سپس در این باره سخن گفته شده که برای تبدیل این توصیه به یک عادت موثر چه بایدها و نبایدهایی وجود دارد. برای مثال، در بخشی از کتاب می‌شنویم که بهتر آن است که کارهای مشابه و نظیر هم را در یک گروه طبقه‌بندی کنیم، و از این طریق به نگارش برنامه‌ای مدون اهتمام ورزیم که در آن اولویت‌های روزانه، هفتگی و ماهانه‌مان به دقت مشخص شده است.

در پایان ذکر این نکته را ضروری می‌دانیم که اثر حاضر، نسخه‌ای خلاصه‌شده‌ از کتاب ۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی است که به کوشش دادبه دادمهر در مقام مترجم و چکیده‌نویس، و نسترن نجاران به عنوان گوینده تهیه و تولید شده است. با این توضیحات مختصر، از شما دعوت می‌کنیم که همین حالا اقدام به تهیه‌ی کتاب کنید و از همین امروز جنگ با خصلت تباهی‌آور تنبلی را آغاز کنید!

توضیحات تکمیلی

نویسنده

اس جی اسکات
مترجم: دادبه دادمهر

گوینده

نسترن نجاران

حجم (مگ)

73

مدت زمان (دقیقه)

70

دیدگاهی دارید؟