0

 

خلاصه کتاب ۳۶۵ قدم تا اعتماد به نفس (صوتی)

توضیحات

صرف نظر از اینکه چه دیدگاهی درباره‌ی چیستی اعتماد به نفس داشته باشیم، نمی‌توانیم این واقعیت را انکار کنیم که برخورداری و یا عدم برخورداری از آن، اهمیتی حیاتی در زندگی فردی و اجتماعی‌ همه‌ی ما دارد. کم نیست شمار افرادی که به دلیل کمبود اعتماد به نفس، در زندگی متحمل ناراحتی‌های فراوانی شده‌ و می‌شوند؛ برای مثال، ممکن است فردی به دلیل اعتماد به نفس اندک، فرصت شغلی مناسبی را از دست بدهد؛ و یا خود را از ابراز علاقه به انسانی دیگر ناتوان ببیند.

بیشتر اشخاص احتمالاً در مقاطعی از زندگی خود با چالش اعتماد به نفس دست‌به‌گریبان بوده‌اند. برای مواجهه با معضل خودباوری و اعتماد به نفس راهکارهای گوناگونی وجود دارد. یکی از کم‌هزینه‌ترینِ این راهکارها، دنبال کردن مطالبی است که متخصصان این حیطه بیان داشته‌اند.

خلاصه کتاب صوتی ۳۶۵ قدم تا اعتماد به نفس (۳۶۵ Steps to Self-Confidence)، به همین منظور، یعنی برای کمک به شما در مسیر دستیابی به خودباوری نوشته و منتشر شده است. دیوید لارنس پرستون (David Lawrence Preston) در این اثر، از مسائل نظری و تخصصی‌ای که پیرامون موضوع بحث وجود دارد، چشم پوشیده و به جای آن، با ارائه‌ی راهکارها و دستورالعمل‌هایی کاربردی تلاش کرده تا کتابی کاملاً سودمند و ثمربخش تقدیم مخاطبین خود کند.

به همین جهت، به جرئت می‌توان ادعا کرد هر کس بدون پیش‌داوری به این اثر گوش بسپارد و تلاش کند که دستورات موجود در آن را تا جای ممکن به دقت اجرا کند، بی‌شک خیلی زود متوجه تغییراتی اساسی در خود خواهد شد.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

دیوید لارنس پرستون
مترجم: دادبه دادمهر

گوینده

دادبه دادمهر

حجم (مگ)

163

مدت زمان (دقیقه)

180

دیدگاهی دارید؟