0

 

خلاصه چهار اثر از فلورانس (صوتی)

توضیحات

آنچه خواندید بخشی از سخنان ارنست ویلسن، دبیر انجمن وحدت نیویورک، درباره‌ی فلورانس اسکاول شین بود. انجمن مذکور جایی بود که اسکاول شین سخنرانی‌های معنوی خود را در آن ایراد می‌کرد؛ گفتارهایی که بعدها پایه‌ی آثار چاپی این نویسنده شدند. از جمله‌ی این آثار باید به چهار کتاب با عناوینِ «بازی زندگی و چگونگی انجام آن»، «کلام تو عصای جادویی توست»، «راه مخفی کامیابی» و «قدرت کلام» اشاره کرد. کتاب مشهوری که تحت عنوان چهار اثر فلورانس (Florence Scovel Shinn’s Writings) در ایران ترجمه و چاپ شده، در واقع از همین چهار عنوانی که نام بردیم تشکیل شده است.

در کتاب صوتی چهار اثر فلورانس با معنویتی نوین آشنا خواهید شد؛ بینشی پویا که شما را وادار به برقراری سازش با نیروهای عالم ماورا می‌کند. کلام فلورانس اسکاول شین در این اثر آکنده از حضور خداوند است. از بیانات او پیداست که باورهای مذهبی‌ای که به تبلیغشان پرداخته، به راستی شخصیت و زندگی او را متحول کرده بوده‌اند. در واقع، قدرت کلام او، و راز تأثیربخشیِ آموزه‌هایش، در این است که وی عمیقاً به آنچه می‌گفته باور داشته است. با این وصف باید درنگ کنیم و از خود بپرسیم: آیا اگر ما نیز به آنچه فلورانس اسکاول شین گفته باور داشته باشیم، همچون او آکنده از معنویتی زیبا نخواهیم شد؟

حال ممکن است این سوال به جا در ذهنتان ایجاد شده باشد که مگر فلورانس اسکاول شین چه مطلب تازه‌ای بیان داشته که ما بخواهیم خود را مجبور به پذیرش آن کنیم؟ در پاسخ، بار دیگر گفته‌ی پیشین خود را نقل می‌کنیم: او بانی معنویتی نوین است که در پی ایجاد آشتی میان این جهان و آن جهان است. حرف تازه‌ی او این است که باید میان روح و جسم خود سازش برقرار سازیم، و همزمان در مسیر کسب موفقیت‌های مادی و نیل به سعادت‌های روحانی بکوشیم. البته او در پی بیان این حرف، به ارائه‌ی راهکارهای انجام این کارِ دشوار نیز می‌پردازد. آن هم با زبانی پرشور و اثربخش که بی‌شک هر مخاطبی را به تأملی ژرف وامی‌دارد.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

فلورانس اسکاول شین
مترجم: خاطره فرهنگ

گوینده

فریبا فصیحی تاش

حجم (مگ)

70

مدت زمان (دقیقه)

75

دیدگاهی دارید؟