0

 

خودت باش دختر (صوتی)

توضیحات

ما تنها یک بار به دنیا می‌آییم و یک بار شانس زیستن داریم؛ زندگی همه‌ روزی به پایان می‌رسد؛ از این رو شیوه‌ی برخورد با مسائل و چالش‌ها و نحوه‌ی زیستن زندگی از اهمیتی غیرقابل انکار برخوردار است. ریچل هالیس (Rachel Hollis) در کتاب صوتی خودت باش دختر (Girl wash your face) گام‌به‌گام همراه شماست تا بتوانید مسئولیت زندگیتان را خود بر عهده بگیرید و تجربه زیسته‌ی بهتری را برای خود رقم بزنید.

دیگر قرار نیست خود را دست کم بگیرید و به کمتر از آنچه که سزاوارش هستید، قانع شوید. با گوش سپردن به این اثر صوتی یاد می‌گیرید که به عنوان یک زن به جسم و روح خود احترام بگذارید و به جای سرکوب کردن احساساتتان آن‌ها را بروز دهید. فارغ از تمامی عوامل بیرونی که می‌توانند خوشی را از زندگی شما بربایند، هیچکس به اندازه‌ی خود شما نمی‌تواند بخت خوش یا بد را برایتان رقم بزند. تنها کافی‌ست از دروغ گفتن به خود و از شنیدن دروغ‌هایی که جامعه به شما می‌گوید دست بردارید و مسیر تحقق رویاهاتان را پی بگیرید.

قرار نیست با شنیدن کتاب خودت باش دختر یک شبه تمام زندگی‌تان زیرورو شود و تغییری استثنایی رقم بخورد. بلکه، با مطالعه‌ی این اثر وارد یک پروسه‌ی طولانی مدت خواهید شد که قرار است در آن از یکسری روش‌ها و تکنیک‌های ویژه بهره ببرید و ابزاری ذهنی و کارآمد برای مواجهه با مشکلات بیابید.

هالیس این کتاب کم‌نظیر را بر اساس تجارب خود به رشته‌ی تحریر درآورده و همین امر باعث شده تا به ثمربخش بودن آن بیش از پیش ایمان بیاوریم. گفتنی‌ست کتاب حاضر از پرفروش‌ترین و پرخواستارترین آثار غیرداستانی در سالیان اخیر است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

ریچل هالیس
مترجم: سهی تقدیری

گوینده

ساقی گل پور

حجم (مگ)

686

مدت زمان (دقیقه)

430

دیدگاهی دارید؟