0

 

خودت را به فنا نده (صوتی)

توضیحات

گری جان بیشاپ کتاب حاضر را برای کسانی نوشته که با آدمکی مزاحم در سرشان زندگی می‌کنند! احتمال می‌دهیم که از شنیدن این حرف کمی متعجب شده باشید، اما باید به شما بگویی در سر همه‌ی ما آدمکی وجود دارد با صدایی جیغ‌جیغو که گویی تنها رسالتش این است که به ما یادآوری کند در فلان کار شکست خورده‌ایم، بهمان کار را به نتیجه نرسانده‌ایم، چقدر تنهاییم و خلاصه این که هیچ کاری را درست انجام نمی‌دهیم و آدم باکفایتی نیستیم.

کتاب صوتی خودت را به فنا نده (Get Out of Your Head and into Your Life) راهی برای ساکت کردن و نشنیدن صدای این آدمک مزاحم است. نویسنده در این کتاب کارآمد به ما کمک می‌کند تا بتوانیم بدون قضاوت خود، به سوی اهدافمان پیش برویم و در نهایت به بهترین ورژن از خودمان تبدیل شویم.

وقت آن رسیده که دست از فکر و خیال کردن بردارید و کمی آسوده‌تر زندگی کنید. کتاب خودت را فنا نده گامی به سوی به‌زیستی است و به شما کمک می‌کند تا به جای فکر و خیال کردن بر چیزهایی تمرکز کنید که واقعاً اهمیت دارند.

کتاب خودت را به فنا نده محصول سالِ ۲۰۰۶ است و یکی از پرمخاطب‌ترین کتاب‌‌هایی‌ست که در این سال‌ها در حوزه‌ی خودیاری و توسعه‌ی فردی نوشته شده است. این اثر پس از انتشار دو میلیون نسخه از آن فروش رفت و در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت.

مریم رضایی و اسرا دین دوست ترجمه‌ی این کتاب را برعهده داشته‌اند و مارال نوحی با صدای گرم خود آن را روایت کرده است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

گری جان بیشاپ
مترجم: مریم رضایی، اسرا دین دوست

گوینده

مارال نوحی

حجم (مگ)

406

مدت زمان (دقیقه)

290

دیدگاهی دارید؟