0

 

داستان‌های کوتاه هرتا مولر (صوتی)

توضیحات

داستان‌های کوتاه هرتا مولر

کتاب صوتی داستان‌های کوتاه هرتا مولر، ۱۸ داستان جذاب و حیرت‌انگیز از این نویسنده برنده جایزه نوبل است که آن‌ها را براساس خاطرات و تجربیات دوران کودکی خود در حومه کشور رومانی به تصویر کشیده و شباهت زیادی به زندگی‌نامه دارد. این مجموعه داستان در سال ۱۹۸۵ برنده جایزه برمر شده است.

درباره کتاب صوتی داستان‌های کوتاه هرتا مولر:

هرتا مولر این مجموعه داستان را از زبان کودکی حکایت می‌کند که واقعیت و خیال، کابوس‌ها و خنده‌های تلخ را درهم تنیده است. نویسنده زندگی بین کشاورزان پریشان و ناامید و حال و هوای ماتم‌بار آن دوران سخت رومانی را به تصویر می‌کشد. این کتاب را می‌توان مجموعه‌ای از داستان‌های شخصی با برداشت‌های کودکانه مولر از زندگی در روستا به شمار آورد. او موفق شده زندگی آشفته و سردرگم کودک حاضر در داستان‌ها را به خوبی انتقال دهد و در عین حال خشونت و فساد زندگی در یک کشور ستمگر را به درستی به تصویر بکشد.

این مجموعه ۱۸ داستان به‌هم پیوسته دارد که در کنار هم بخشی از زندگی کاراکترهای داستانی را روایت می‌کنند. کتاب پیش رو شامل قصه‌هایی با نام‌های حمام اشوبیش، خانواده من، زمین پست، گلابی گندیده، تانگوی آتشین، پنجره، مرد و قوطی کبریت، فرق سر آلمانی و سبیل‌های آلمانی، آن روز ماه می، سپورهای خیابان، وقایع یک روستا، عقیده‌ها، این‌گه، آقای وولت اشمان، پارک سیاه، روز کار، اتوبوس بین راه و مادر، پدر و پسر کوچولو است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

هرتا مولر
مترجم رباب محب

گوینده

عاطفه اسفندیاری

حجم (مگ)

66

مدت زمان (دقیقه)

140

دیدگاهی دارید؟