0

 

دختر هیتلر (صوتی)

توضیحات

جکی فرنچ در کتاب صوتی دختر هیتلر، داستانی تاثیرگذار بر اساس مستندات واقعی‌ درباره‌ی دختری به نام هایدی منسوب به «دختر هیتلر» را شرح می‌دهد که زندگی و مشکلات رازآلودی دارد! این دختر برای کل جهان ناشناخته است!

مارک و دوستانش به نام‌های آنا، بِن و تریسی در ایستگاه اتوبوس در انتظار سرویس مدرسه بودند. آنا داستانی عجیب و خارق‌العاده را روایت می‌کند تا گذشت زمان را سریع‌تر جلو ببرند. در هنگام روایت داستان است که شخصیت دیگری وارد رمان می‌شود. هایدی دختر هیتلر (Hitler’s Daughter).

هایدی در یک روستای دور افتاده، مکانی که هیچ چیزی از جنگ نمی‌­داند، زندگی می‌کند. خیلی کم، پدرش هیتلر را می‌بیند و روزگارش را فقط با دایه‌ی خود سپری می‌کند. در کنار داشتن زندگی­ پر رمز و راز، خودش هم ماهیتی پنهان دارد چون فقط پدرش و اشخاصی که در خانه­‌ی او زندگی می‌کنند، در مورد وجود و ماهیت او می­‌دادند. آن دختر برای کل جهان به­ جز پدرش و چند نفر دیگر، کاملا ناشناخته بود.

مارک با فهمیدن داستان زندگی آنا، بسیار غمگین می‌شود، او به دنبال این است که اگر هایدی یک شخص واقعی بود می‌توانست از او در مورد هیتلر و زندگی‌­اش سوالاتی بپرسد. او در مورد زندگی هایدی به موارد حقیقی دست یافت، شروع به بازجویی از آنا کرد و اتفاقاتی که برای هایدی رخ داد را به او گفت.

پس از مدتی در ادامه‌ی رمان متوجه می‌شوید که هایدی به پناهگاه زیرزمینی پدرش در برلین منتقل می‌شود و در کنار دایه‌اش احساس زندانی بودن می‌کند. پس از آن اتفاقات گوناگونی برایش رقم می‌خورد و این مسئله باعث تغییر مسیر زندگی هایدی می‌شود. او این ماجراها را فقط برای یک نفر تعریف می‌کند. آنا داستان را برای دوستانش تعریف می‌کند و مارک همچنان کنجکاو است و به­ دنبال حقیقت داشتن ماجرا می‌گردد، در حالی که آنا، واقعی بودن موضوع را تکذیب می‌کند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

جکی فرنچ
مترجم: رویا صهبایی

گوینده

شقایق اسماعیلیان

حجم (مگ)

302

مدت زمان (دقیقه)

210

دیدگاهی دارید؟