0

 

در جستجوی مزیت‌های فردی (صوتی)

توضیحات

هر یک از شما زندگی را به شیوه‌ای بسیار متفاوت از فردی که در کنارتان است تجربه می‌کنید؛ شما از تجارب، شخصیت، شغل، عادات، دوستان، ارزش‌های اخلاقی، خلق و خو، دیدگاه، کمال، اهداف، قدرت اراده، شکست، موفقیت، زبان، محیط و باورهای متفاوتی برخوردارید و البته تعداد مؤلفه‌هایی که فردیت‌تان را شکل می‌دهند خیلی بیشتر از آن است که بتوانید نام ببرید. اما وجه مشترک شما با هر فرد دیگری در این جهان یک چیز است: همۀ ما انسان هستیم.

برایان اسمیت (Brian Smith) کتابی را خلق کرده است که در آن می‌توانید تجربۀ انسانی حقیقی را ببینید، همچنین آموخته‌های او را از نبردهایی که همۀ شما در زندگی با آن‌ها مواجه می‌شوید، درک کنید. او به برخی از دشوارترین پرسش‌های زندگی پاسخ می‌دهد: «من کیستم؟» و «در اینجا چه مقصودی دارم؟» وی از طریق این داستان‌ها ابزارهایی را به شما خواهد داد که خود او به نحو موفقیت‌آمیزی به کار برده است تا شما هم بتوانید به برخی از این نوع پرسش‌ها پاسخ دهید.

کتاب در جستجوی مزیت‌های فردی: من را در تیم پیدا کنید (Individual Advantages Find The I In Team) یک کتاب خودیاری عادی نیست. اغلب کتاب‌های خودیاری فقط به یک پاسخ برای پرسش‌ها یا راه‌حلی برای مشکلاتی که با آن‌ها مواجه می‌شوید بسنده می‌کنند و در‌ واقع، ابزاری را که خودشان با استفاده از آن‌ها به این نتایج دست یافته‌اند به شما نشان نمی‌دهند. این سبک آموزش در برخی عرصه‌های آموزشی بسیار نتیجه‌بخش است، اما به دلیل پیچیدگی‌های تجربۀ بشری شما کارایی لازم را ندارد.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

برایان اسمیت
مترجم: ناهید سپهرپور

گوینده

افشین اعتماد

حجم (مگ)

257

مدت زمان (دقیقه)

550

دیدگاهی دارید؟