0

 

دستیابی به بالاترین سطح عملکرد (صوتی)

توضیحات

خلاصه کتاب صوتی دستیابی به بالاترین سطح عملکرد

رندن برچارد در پادکست دستیابی به بالاترین سطح عملکرد راه‌ها و روش‌هایی را در جهت رسیدن به بهترین عملکرد به شما آموزش می‌دهد. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

چهار عنصر کلیدی برای دستیابی به عملکرد عالی به عوامل زیر بستگی دارد: ذهن و روان، فیزیولوژی و سلامتی بدن، بازده و متقاعدسازی.

برای رسیدن به بالاترین سطح عملکرد نوع کاری که انجام می‌دهیم و نحوه انجام آن کار بسیار مهم است. عشق و علاقه مهم‌ترین مشخصه برای افرادی است که کارایی عالی دارند و اصولا باعشق‌ترین افراد ممکن هستند و همیشه درباره فعالیتی که انجام می‌دهند، حرف می‌زنند و دائما از چیزی که هیجان به آن‌ها می‌دهد، سخن می‌گویند.

یک عنصر کمال‌گرایی وجود دارد که افراد دارای کارایی بالا را به پیش می‌راند. آن‌ها بهترین‌ها را می‌خواهند و قطعا کار آن‌ها با عقل و درایت توام است. برای رسیدن به کارایی بالا باید کار باارزش انجام بدهید و تفاوتی ایجاد کنید. افراد با کارایی بالا براساس عشق، تعالی و خدمت به پیش می‌روند.

چهار عنصر را اگر یاد بگیرید و در زندگی‌تان فعال کنید برای همیشه تغییرتان می‌دهد. روان شما هدایت‌گر موفقیت‌تان است. تصورتان از دنیا، خودتان، تصورتان از افراد دیگر، تصور کلی شما از موفقیت می‌تواند ارزش‌هایتان، باورهایتان، مقاصدتان را مشخص کند.

باید بتوانید در راستای رسیدن به اهداف‌تان دیگران را متقاعد کنید و به آن‌ها انگیزه بدهید و روی آنها اثر بذارید تا با شما همراهی کنند. اگر نتوانید افراد را قانع کنید به آن‌ها انگیزه بدهید، قطعا نمی‌توانید سطح دستاورد خودتان در زندگی را هم بالا ببرید. پس باید در زندگی به نقطه‌ای برسید که سطح بسیار بالایی از عملکرد را به اجرا بگذارید. پس مشخص کنید: در زندگی باید روی چه کسانی اثر بگذارید؟ و چگونه؟

توضیحات تکمیلی

نویسنده

برندن برچارد

گوینده

علی بهرامی

حجم (مگ)

5

مدت زمان (دقیقه)

15

دیدگاهی دارید؟