0

 

ذهن آگاهی (صوتی)

توضیحات

ما در عصری زندگی می‌کنیم که زندگی با سرعت هرچه تمام‌تر پیش می‌رود و این موضوع می‌تواند اضطراب و استرس زیادی را برای ما رقم بزند. متیو سوکولوف (Matthew Sockolov) در کتاب تمرین ذهن‌ آگاهی (Practicing Mindfulness) 75 مراقبه را به ما آموزش می‌دهد که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانیم استرس خود را کاهش دهیم، سلامت روان خود را بالا ببریم و به آرامش برسیم.

تمرین‌های این کتابِ صوتی بسیار ساده و قابل اجرا هستند و شما به راحتی می‌توانید در جریان زندگی روزمره‌تان آن‌ها را به کار بگیرید. حتی زمانی که در حال ظرف شستن و یا راه رفتن هستید می‌توانید ذهن‌آگاه باشید. این تمرین‌ها بین پنج تا بیست دقیقه به طول می‌انجامند و هدف از انجام آن‌ها دست‌یابی به ذهن‌آگاهی بیشتر در زندگی است. تنها پس از چند روز استفاده از این تمرینات ثمرات بی‌نهایت آن را مشاهده خواهید کرد. مقابله با حواس‌پرتی، بهبود خواب و کاهش استرس تنها قسمتی از فواید گوش سپردن به این کتاب و به‌کاربستن مراقبه‌های آن است.

یکی از ویژگی‌هایی که این اثر را از باقی آثار متمایز می‌سازد،‌ عمق مطالب و کاربردی بودن آن‌هاست. مسائلی که در این کتاب می‌شنوید به راحتی برای انوع شخصیت‌ها و سبک‌های گوناگون زندگی مناسب و قابل اجرا است. پس از شنیدن این اثر ابزارهایی ذهنی پیدا خواهید کرد که در اضطراب، خشم، غم و بسیاری تجربیات سخت انسانی به شما کمک می‌کند. پس از گوش سپردن به مقدمه‌ی این کتاب دیگر نمی‌توانید از شنیدن فصل‌های دیگر این کتاب دست بکشید. چرا که مجذوب سادگی و زیبایی آن خواهید شد.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

فرخ بافنده

گوینده

علی غفاری

حجم (مگ)

136

مدت زمان (دقیقه)

145

دیدگاهی دارید؟