0

 

راهبی که فراری اش را فروخت (صوتی)

توضیحات

کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت نوشته‌ی رابین شارما، روزنه‌ای از بعد برتر وجودتان را برای شما شرح می‌دهد، روزنه‌ای که هیچ‌گاه به آن توجهی نکرده‌اید، غافل از اینکه فقط اوست که برای شما باقی می‌ماند. این اثر یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی است و در حال حاضر به ۷۰ زبان مختلف ترجمه شده است.

حدود ۱۰ سال قبل، کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت (The Monk Who Sold His Ferrari)، منتشر شد و جنجالی بزرگ به پا کرد، به طوری که از آن زمان تاکنون زندگی میلیون‌ها انسان تغییر کرده است. این کتاب در مورد خشنودی و خوشبختی فردی در این دوران آشفته است.

داستان درباره‌ی وکیل برجسته و معروفی به نام جولیان منتل است که سال‌هاست موفقیت مادی و ثروت شگفت‌انگیزش نقابی بر خلا عمیق درونی‌اش است. این کتاب در آغاز به تعدادی کمی منتشر شد اما به سرعت، هیاهویی بر پا کرد و سپس طرفداران بسیاری پیدا کرد.

درون این کتاب پیام مهم و شگفت‌انگیزی وجود دارد که در سراسر جهان پخش شد، پیامی قدرتمند و در عین حال ساده که دربردارنده‌ی امید، الهام و موفقیتی شریف است و می‌تواند زندگی‌مان را تغییر دهد. این داستان الهام‌بخش کم‌کم جواب بزرگ‌ترین پرسش زندگی را در اختیارتان قرار می‌دهد. دقیقا مثل فرآیندی عملی که در ساختن خوشبختی، موفقیت، سرزندگی، شادی و آرامش درونی به شما یاری می‌رساند تا در پایان عمر، به زندگی‌تان افتخار کنید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

رابین شارما
مترجم: فرنوش کرمی

گوینده

هوتن شاطری پور، شهره روحی

حجم (مگ)

219

مدت زمان (دقیقه)

470

دیدگاهی دارید؟